گوشی موبایل

اولین تصویر زنده گوشی محبوب و اقتصادی ردمی

Redmi در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند مقرون به صرفه Redmi A3 در آینده نزدیک است. طراحی و مشخصات گوشی ابتدا از طریق پوسترهای خرده فروشی یافت شده در چندین خرده فروش آفریقایی فاش شد.

اخیراً تصاویر زنده‌ای از این دستگاه توسط رسانه GSMArena منتشر شده است. طبق گزارش، Redmi A3 دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی بوده که به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی خود که دارای نمایشگرهای 6.52 اینچی بودند، است. طراحی جزیره دوربین نیز متفاوت بوده، شبیه به ماژول دوربین دایره‌ای موجود در سری Realme 11 Pro.

گزارش قبلی نشان داده بود که این گوشی دارای یک پنل +HD با نرخ نوسازی 90 هرتز با حداکثر روشنایی 400 نیت و پنل LCD است. این گوشی دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. در بخش سخت افزاری، پردازنده مدیاتک با 4 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 128 گیگابایت حافظه eMMC 5.1  دارد. این دستگاه دارای رم مجازی تا 4 گیگابایت و درگاه کارت حافظه microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.

اولین تصویر زنده گوشی محبوب و اقتصادی ردمی

منبع تغذیه دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 وات خواهد بود. این گوشی از دو سیم کارت، 4G، وای فای 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث 5.0 و سیستم های ناوبری ماهواره‌ای مختلف پشتیبانی خواهد کرد. جک 3.5 میلی‌متری صدا را حفظ کرده و از درگاه USB Type-C برای شارژ استفاده می‌کند.

ردمی یک برند گوشی هوشمند است که توسط شرکت شیائومی تولید می شود. این برند در سال 2013 معرفی شد و به عنوان زیرمجموعه ای از شیائومی برای ارائه گوشی های هوشمند با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به بازار معرفی شد. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب و مشخصات فنی قابل قبول هستید، ردمی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ردمی از زیربرندهای موفق شیائومی بوده که هر سال محصول جدیدی برای ارائه داشته و توانسته نظر علاقمندان را جلب کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا