گوشی موبایل

اولین جزئیات از گوشی تاشو فلیپ جدید هوآوی Pocket S2

هوآوی گویی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو فلیپ جدید است که از طراحی فلیپ بهره می‌برد. این مدل می‌تواند Pocket S2، جانشین گوشی نسل قبلی Pocket S باشد.

اکنون، یک گزارش جدید برخی از مشخصات کلیدی گوشی فلیپ آینده هواوی را فاش کرده است.  این خبر از یک پایگاه اطلاع رسانی دیجیتالی قابل اعتماد در Weibo دردسترس قرار گرفت. در پست آنلاین، افشاگر اطلاعاتی ادعا می‌کند که Pocket S2 عناصر طراحی قبلی خود را حفظ خواهد کرد. این بدان معناست که در قسمت عقب یک دوربین سه گانه در دو ماژول دایره‌ای قرار می‌گیرد.

یک پنل خارجی نیز در یکی از این ماژول‌ها قرار خواهد گرفت. اگرچه، هر دو حلقه بزرگ‌تر از مدل اصلی Pocket S خواهند بود. مشابه Pocket S قبلی، Pocket S2 نیز می‌تواند در نسخه هنری ویژه عرضه شود. با توجه به Digital Chat Station، گوشی تاشو جدید ممکن است در رنگ خاکستری با عقب شیشه‌ای و یک نوع بنفش با پنل عقب چرمی عرضه شود.

اولین جزئیات از گوشی تاشو فلیپ جدید هوآوی Pocket S2

طبق گزارش‌ها، این دستگاه دارای یک چیپست Kirin 9000S است که از شبکه 5G پشتیبانی دارد. یک بسته باتری 4520 میلی آمپرساعتی می‌تواند انرژی این دستگاه را تامین کند که از شارژ سریع سیمی 66 واتی پشتیبانی دارد. قابل ذکر است که هواوی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو سه گانه نیز است. با این حال برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.

هوآوی یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که در زمینه شبکه های رایانه ای و ارتباطات فعالیت می کند. دفتر مرکزی این شرکت در شنژن، چین قرار دارد. هوآوی بزرگترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی (پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال 2012) و یکی از پیشروترین تولیدکنندگان فناوری است. در جهان.

این شرکت به دلیل نوآوری و تحقیق و توسعه خود شناخته شده است. این شرکت سالانه بیش از 10 درصد از درآمد خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا