گوشی موبایل

گوشی Galaxy A55 5G از سرعت شارژ 25 واتی برخوردار است

همانطور که در لیست‌های گواهی‌های مختلف نشان داده شده، سامسونگ به احتمال بسیار در حال آماده شدن برای عرضه تلفن هوشمند جدید Galaxy A55 5G است.

به تازگی، این دستگاه در پایگاه داده FCC رویت شد و برخی از ویژگی‌های کلیدی آن را آشکار کرد. گواهی FCC این تلفن هوشمند را با شماره مدل SM-A556E/DS فهرست می‌کند و تأیید کرده که از اسلات دو سیم کارت و شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

آداپتور شارژ پشتیبانی شده دارای شماره مدل EP-TA800 است. این جزئیات شارژ با آنچه در گواهی 3C تأیید شده، مطابقت دارد. با این حال، مانند گوشی‌های اخیر سامسونگ، گواهی 3C اشاره می‌کند که گلکسی A55 5G ممکن بوده دارای شارژر در جعبه نباشد. متأسفانه، لیست FCC جزئیات بیشتری در مورد مشخصات گوشی، مانند پردازنده، نمایشگر، یا تنظیمات دوربین ارائه نمی‌دهد.

اما بر اساس گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود که این دستگاه از چیپست Exynos 1480 استفاده کند. گلکسی A55 با همین تراشه در بنچمارک Geekbench دیده شد. اگزینوس 1480 ظاهراً دارای چهار هسته عملکرد با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته کارآمد با فرکانس 2.05 گیگاهرتز است. این چیپست همچنین دارای پردازنده گرافیکی Xclipse 530 خواهد بود.

گوشی Galaxy A55 5G از سرعت شارژ 25 واتی برخوردار است

لیست Geekbench همچنین نشان می‌دهد که چیپست با حداکثر 8 گیگابایت رم همراه خواهد شد. علاوه بر این، انتظار رفته که اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1 در این مدل تعبیه شود. علاوه بر این، رندرهایی با طراحی رسمی از گلکسی A55 به بیرون درز کرده است که هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی نسبت به مدل قبلی را نشان نمی‌دهد.

هنوز هم دوربین‌های عمودی در عقب، لبه‌های صاف در کناره‌ها و نمایشگر حفره‌دار در جلو دارد. شایعه شده که این دستگاه در رنگ‌های Awesome Iceblue، Awesome Lilac و Awesome Navy موجود است. جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. احتمالا بزودی شاهد رونمایی این میان رده جذاب خواهیم بود و پیش بینی شده بیشتر اطلاعات حقیقی باشند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا