گوشی موبایل

مشکل نمایشگر گلکسی اس 24 بزودی حل می شود

سری جدید گلکسی اس 24 سامسونگ با پیش‌فروش‌های رکوردشکنی موفقیت آمیز بوده است. با این حال، برخی از کاربران اولیه شکایت کردند که نمایشگر این دستگاه‌ها رنگ‌ها را در حالت نمایش “Vivid” خاموش کرده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ به آن توجه کرده و در به‌روزرسانی بعدی به آنها خواهد پرداخت.

طبق نکته‌ای از Ice Universe، به‌روزرسانی فوریه یک نوار لغزنده جدید در تنظیمات تعادل سفیدی این دستگاه‌های سامسونگ معرفی می‌کند. این نوار لغزنده به کاربران این امکان را می‌دهد که وضوح رنگ را تنظیم کنند و کنترل بیشتری بر روی نمایشگر ارائه دهند. اطلاعات دهنده حتی تصویری از این ویژگی را به اشتراک گذاشته است.

طبق گزارش‌ها، نوار لغزنده یک راه حل سه مرحله‌ای ارائه می‌دهد. تنظیمات پیش‌فرض سطحی از وضوح بالاتر از گزینه Natural را حفظ می‌کند اما به اندازه مدل‌های قبلی سامسونگ پر جنب و جوش نیست. حرکت نوار لغزنده به مرحله وسط صفحه نمایش S24 را به رنگ‌های زنده سری S23 نزدیک‌تر می‌کند، در حالی که گزینه سوم آن را حتی بیشتر از این پیش می‌برد و طبق گزارش‌ها، رنگ‌هایی را مانند S21 Ultra ارائه می‌کند.

مشکل نمایشگر گلکسی اس 24 بزودی حل می شود

این به‌روزرسانی از موضع اولیه سامسونگ در دفاع از رنگ‌های خاموش به عنوان یک انتخاب طراحی عمدی پیروی می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که بازخورد کاربران این شرکت را بر آن داشته تا در تصمیم خود تجدید نظر کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود به‌روزرسانی سری گلکسی اس 24 آینده مشکلات دوربین گزارش شده توسط برخی از کاربران را برطرف کند. سامسونگ این نگرانی‌ها را پذیرفته و به کاربران اطمینان داده است که به‌روزرسانی آینده آن‌ها را برطرف خواهد کرد.

پاسخگویی این شرکت به بازخورد کاربران مشهود بوده و سری گلکسی اس 24 رکورد فروش را در هند و کره داشته است. در نتیجه، هدف حمل و نقل آنها برای سری S24 در سه ماهه اول 2024 از 12 میلیون به 13 میلیون دستگاه تعدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا