گوشی موبایل

انتشار تصویر مرموز از شیائومی 14 اولترا

شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود، شیائومی 14، برای مخاطبان جهانی در روز 25 فوریه است. از جمله مدل‌های  مورد انتظار Xiaomi 14 Ultra خواهد بود.

در حالی که جزئیات مربوط به این دستگاه کمیاب است، تصویری منتشر شده در Weibo، یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب چینی، نشان می‌دهد که این مدل احتمالا از ماژول دوربین دایره‌ای برخوردار است. این تصویر توسط افشاگر چینی Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده که احتمالاً Xiaomi 14 Ultra را در کنار سایر گوشی‌های پرچمدار نشان می‌دهد.

اگرچه تصویر تا حدودی تار است، اما گوشی را در رنگ سفید مایل به ماژول دوربین دایره‌ای نشان می‌دهد که یادآور طراحی‌های قبلی پرچمدار اولترا شیائومی است. علی‌رغم کیفیت تصویر، می‌توان چهار حلقه دوربین را تشخیص داد که مطابق با شایعات قبلی است. شایعه شده که Xiaomi 14 Ultra از یک دوربین چهارگانه بهره می‌برد که سرلوحه آن یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) و فناوری دیافراگم متغیر است.

انتشار تصویر مرموز از شیائومی 14 اولترا

گزارش‌ها حاکی از آن بوده که لنز اصلی جدیدترین سنسور 1 اینچی LYT-900 سونی را در خود جای داده، ویژگی که تاکنون تنها در چند گوشی منتخب مانند Oppo Find X7 Ultra دیده شده است. علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی دارای لنزهایی برای عکاسی فوق عریض، تله فوتو و پریسکوپ-تله فوتو باشد.

در حالی که جزئیات خاص کافی نیست، می‌توانید انتظار داشته باشید که ویژگی‌های پرچمدار معمولی با 14 اولترا همراه شود. انتظار پنل AMOLED با رزولوشن 2K و نرخ رفرش 120 هرتز به همراه آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 منطقی است. این دستگاه احتمالا با HyperOS مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد.

شایعات همچنین از ظرفیت باتری 5300 میلی آمپر ساعتی به اندازه کافی بزرگ و پشتیبانی از شارژ بی سیم 90 واتی و 50 واتی حکایت دارند. با این حال، جزئیات بیشتری در مورد Xiaomi 14 Ultra هنوز فاش نشده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا