گوشی موبایل

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا فاش شد

عرضه جهانی سری Xiaomi 14 در 25 فوریه تایید شده است. مدل های پایه Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro که اکتبر 2023 در چین معرفی شدند، در طول این رویداد به صورت جهانی رونمایی خواهند شد.

انتظار می‌رود که شیائومی 14 اولترا که هنوز معرفی نشده است نیز به این خط تولید ملحق شود. این شرکت هیچ جزئیاتی را در مورد مدل برتر ادعایی تایید نکرده، اما افشاگری‌هایی در مورد این گوشی هوشمند در چند هفته گذشته به صورت آنلاین منتشر شده است. به تازگی تصویری از شیائومی 14 اولترا نیز مشاهده شده است. اکنون، یک مشاور اطلاعاتی برخی از مشخصات کلیدی این مدل را فاش می‌کند.

افشاگر Yogesh Brar در پست X ادعا کرد که انتظار می‌رود Xiaomi 14 Ultra دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی QHD + امولد LTPO با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. گفته می‌شود که این دستگاه از یک چیپ کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 پشتیبانی می‌کند و احتمالاً با سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS، مشابه مدل‌های موجود در خط تولید، عرضه می‌شود.

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا فاش شد

در بخش دوربین، خبرساز پیشنهاد می‌کند که Xiaomi 14 Ultra احتمالا دارای یک  دوربین سه گانه لایکا در عقب خواهد بود که ممکن است شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض و دو دوربین باشد. سنسورهای 50 مگاپیکسلی بیشتر، یکی با قابلیت زوم تا 3 برابر و دیگری تا 5 برابر است. انتظار می‌رود دوربین سلفی این گوشی به سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، شیائومی احتمالاً یک باتری 5300 میلی آمپر ساعتی را در مدل Xiaomi 14 Ultra با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 90 واتی قرار خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و همراه شود. جزئیات قیمت یا پیکربندی حافظه رم و ذخیره سازی این مدل هنوز اعلام نشده است.

پیش از این، یک تصویر فاش شده از Xiaomi 14 Ultra، این گوشی را در رنگ سفید با ماژول دوربین عقب بزرگ و دایره‌ای، مشابه آنچه در مدل قبلی Xiaomi 13 Ultra می‌بینیم، نشان می‌داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا