گوشی موبایل

تصاویر زنده از گوشی Galaxy A55 5G سامسونگ

اگر سری گلکسی اس 24 سامسونگ برای خون شما بسیار غنی است، نگران نباشید، سامسونگ در سال 2024 تعداد زیادی دستگاه گلکسی A مقرون به صرفه در راه است. دو مدل از بزرگ‌ترین آنها سامسونگ Galaxy A55 5G و Galaxy A35 5G بوده که فقط به لطف سازمان‌های صدور گواهی لو رفت.

همانطور که برای اولین بار توسط SamMobile و MySmartPrice مشاهده شد، NRRA کره و سازمان‌های چینی TENAA گلکسی A55 5G و Galaxy A35 5G را بررسی کردند. آنها سپس لیست‌های عمومی برای گوشی‌ها ایجاد کردند که شامل تصاویر زنده و چند مشخصات بود.

تصاویر زنده از گوشی Galaxy A55 5G سامسونگ

در نگاه اول، گلکسی A55 5G بسیار شبیه به سری گلکسی اس 24 به نظر می‌رسد. با این حال، اگر از نزدیک نگاه کنید، می‌توانید ببینید که طرح “کی آیلند” نامگذاری شده است. دکمه‌های کناری گوشی در یک ساختار کمی برجسته قرار گرفته‌اند که به آنها کمک می‌کند تا از باقی بدنه گوشی متمایز شوند. ما هنوز کاملاً مطمئن نیستیم که چرا سامسونگ این مورد را اتخاذ کرده است. شاید این تنها برای کمک به تمایز بصری سری Galaxy A از سری Galaxy S باشد؟ این تمام چیزی است که در حال حاضر بدست آوردیم.

در جای دیگر، لیست تأیید می‌کند که A55 5G دارای شماره مدل SM-A5560 است. یک امتیاز Geekbench فاش شده نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند دارای چیپست Exynos 1480 باشد. شایعات دیگر حاکی از 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه microSD هستند. سامسونگ معمولاً مدل‌های گلکسی A5x را در ماه مارس معرفی می‌کند، بنابراین دور از انتظار نیست که در چند هفته آینده چنین انتظاری داشته باشیم.

تصاویر زنده از گوشی Galaxy A55 5G سامسونگ

جای تعجب نیست که گلکسی A35 5G بسیار شبیه گلکسی A55 5G است. همچنین دارای طراحی کی آیلند است. لیست NRAA آن را تأیید می‌کند که شماره مدل SM-A356N دارد. چندی پیش گوشی با شماره مدل مشابه با اگزینوس 1380 و رم 6 گیگابایتی در Geekbench راه یافت. یک بار دیگر، این لیست‌ها را می‌توان به راحتی جعل کرد، اما به نظر می‌رسد که برای تلفنی با این کالیبر درست باشد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا