گوشی موبایل

شیائومی 14 اولترا با قیمت خیره کننده عرضه می شود

شیائومی در وب‌سایت رسمی خود mi.com توزیع کوپن‌های تخفیف برای Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Ultra را که در اروپا عرضه می‌شوند، آغاز کرده است. با قضاوت بر اساس تاریخ روی کوپن‌ها، گوشی‌های هوشمند در 25 فوریه یا 6 اسفند ارائه می‌شوند، این تاریخ شروع تخفیف است. تا پایان اسفند می‌توانید از کوپن استفاده کنید.

طبق داده‌های اولیه، شیائومی 14 اولترا در این تصویر تقریباً مشابه شیائومی 13 اولترا خواهد بود. این بازه زمانی مناسب نشان می‌دهد که شیائومی 14 اولترا بلافاصله پس از نمایش به فروش نمی‌رسد، احتمالاً تنها در ماه مارس به فروش می‌رسد.

این کوپن برای خرید  شیائومی 14 اولترا بیش از  200 یورو و هنگام خرید Xiaomi 14 بیش از 100 یورو تخفیف ارائه می‌دهد. پیشنهادات بسیار سخاوتمندانه هستند، اما هزینه تلفن‌های هوشمند نیز قابل توجه است. روز گذشته نوشتیم که شیائومی 14 در یونان 1100 یورو به فروش می‌رسد و قیمت شیائومی 14 اولترا 1700 یورو خواهد بود! یعنی حتی با 200 یورو تخفیف، شیائومی 14 اولترا دقیقاً همان قیمتی را خواهد داشت که در ابتدای فروش برای شیائومی 13 اولترا درخواست کرده بودند و یکی از گران‌ترین پرچمداران اروپا در سال گذشته بود.

شیائومی 14 اولترا با قیمت خیره کننده عرضه می شود

شیائومی هر سال نسل جدید پرچمداران خود را معرفی و عرضه می‌کند. سری شیائومی 14 ابتدا اواخر سال 2023 رونمایی شدند و اکنون آماده هستند تا به بازار جهانی راه پیدا کنند. برند چینی همیشه سعی داشته محصولات خود را با نوآوری قابل توجه همراه کرده و عرضه دارد. سری شیائومی 14 پس از معرفی احتمالا سریع در بازار جهانی به فروش خواهند رسید.

این خانواده با داشتن پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، رم سریع و دوربین باکیفیت، قرار است نظر علاقمندان را جلب کنند. جزئیات محدود بوده و نمی‌توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود زیرا برند مورد اشاره سعی دارد محصولی شگفت انگیز را تدارک دیده و به مخاطب ارائه دهد.

ناگفته نماند شیائومی 14 اولترا زودتر از موعد معرفی شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا