گوشی موبایل

گوشی Galaxy F15 5G سامسونگ رخ نمایی کرد

روز گذشته، سامسونگ Galaxy F15 5G در صفحه پشتیبانی رسمی این برند در هند مشاهده شد. اکنون، این دستگاه در رندرهای لو رفته رویت شده است که گزینه‌های طراحی و رنگ آن را آشکار می‌کند. انتظار می‌رود که محصول آینده به عنوان جانشین گوشی Galaxy F15 5G سال گذشته عرضه شود.

طبق رندرهای فاش شده، سامسونگ گلکسی F15 5G همان طراحی قبلی خود را حفظ خواهد کرد. این یک نمایه باریک و یک دکمه تنظیم صدا در سمت راست خواهد داشت. یک تغییر قابل توجه وجود یک سنسور دوربین اضافی در پنل عقب است. سیستم دوربین سه گانه به صورت عمودی همراه با یک واحد فلاش LED قرار گرفته است. برای یادآوری، گلکسی F14 5G دارای دوربین دوگانه در عقب است.

سامسونگ Galaxy F15 5G در رنگ‌های مشکی، بنفش و سبز نعنایی دیده می‌شود. پیش‌بینی شده که محصول آینده دارای نمایشگر ناچ باشد. این گزارش همچنین می‌افزاید که گلکسی F15 5G دارای ویژگی‌های بخش اول خواهد بود. باتری 6000 میلی آمپرساعتی آن به این مدل نیرو می‌بخشد. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک صفحه نمایش ارتقا یافته خواهد بود اگرچه جزئیات ناشناخته باقی مانده است.

گوشی Galaxy F15 5G سامسونگ رخ نمایی کرد

سامسونگ گلکسی F15 5G در ماه گذشته گواهی BIS را با شماره مدل SM-E156B/DS دریافت کرده است. از این رو، می‌تواند در آینده نزدیک رونمایی شود. سال گذشته، گلکسی F14 5G در ماه مارس معرفی شد. همچنین همان باتری 6000 میلی آمپرساعتی را دارد که انتظار رفته در F15 5G وجود داشته باشد. برای استفاده از حافظه خود، F14 5G دارای صفحه نمایش 90 هرتزی FHD+، اگزینوس 1330 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا برند مورد اشاره محصول موردنظر را معرفی و عرضه کند. سری گلکسی F سامسونگ مدل‌هایی باکیفیت و در عین حال خوش قیمت هستند که هر سال مدل جدیدی از آنها را شاهد هستیم. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته حقیقت پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا