گوشی موبایل

آپدیت بزرگی برای سری گلکسی اس 24 در راه است

وقتی یک به‌روزرسانی را در تلفن‌های هوشمند خود می‌بینیم، می‌تواند یک به‌روزرسانی بزرگ باشد که ویژگی‌های زیادی را به گوشی هوشمند شما اضافه می‌کند، یا می‌تواند بسیار جزئی باشد که تقریباً هیچ چیز به جز، حداکثر، یک آپدیت امنیتی یا جزئی اضافه نمی‌کند.

بهبودها دومی‌ها واقعاً مورد قدردانی قرار نمی‌گیرند، اما می‌توانند تجربه ما را بسیار بهبود بخشند یا تجربه‌ای پایدارتر یا مطمئن‌تر به ما بدهند. سامسونگ گلکسی اس 24 تقریباً یک ماه است که عرضه شده، اما اگر یکی از آن‌ها را داشته باشید، ممکن است به‌زودی یکی از این به‌روزرسانی جزئی را مشاهده کنید.

سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای One UI 6 برای جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 24 خود اعلام کرده که عمدتاً در جهت بهبود تجربه در دستگاه‌های تازه عرضه شده است. این به‌روزرسانی شامل گزینه‌های سفارشی‌سازی نمایشگر است، مانند توانایی تنظیم وضوح برای یک تجربه تماشای طبیعی‌تر. علاوه بر این، پیشرفت‌های دوربین با بهینه‌سازی‌هایی برای زوم، حالت پرتره، شب‌نگاری، فیلم‌برداری و غیره، شهرت سری Galaxy S24 را برای عکاسی پیشرو در صنعت افزایش می‌دهد.

آپدیت بزرگی برای سری گلکسی اس 24 در راه است

جدا از آن نوار لغزنده شفافیت، که می‌توانید آن را در «تنظیمات پیشرفته» صفحه‌نمایش خود پیدا کنید و به شما اجازه می‌دهد تا حدی که می‌خواهید نمایشگرتان «روشن» باشد، این به‌روزرسانی بسیار جزئی است. بخش قابل توجه این به‌روزرسانی این است که مستقیماً بر اساس بازخورد و شکایات کاربران است، تعدادی از دارندگان S24 شکایت داشتند که نمایشگر واقعاً کمی کسل کننده به نظر می‌رسد.

احتمالاً برای مدتی به‌روزرسانی‌های سیستمی عمده برای سری گلکسی S24 وجود نخواهد داشت. موج بعدی تغییرات ممکن است با به‌روزرسانی اندکی در One UI 6، زمانی که گوشی‌های هوشمند تاشو بعدی خود در چند ماه آینده عرضه شود. در این میان، این ترفندهای کوچکتر برای رسیدگی به موج اولیه شکایات خریداران قطعا مورد قدردانی قرار می‌گیرد.

 باید منتظر ماند تا سامسونگ بزودی آپدیت قابل توجهی را برای گوشی‌های خود منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا