گوشی موبایل

رویت شدن گوشی Galaxy A35 5G در گوگل پلی کنسول

شاید سامسونگ به تازگی گوشی پرچمدار بزرگ خود را برای سال 2024 عرضه کرده باشد، اما در مورد گوشی‌های میان رده هنوز دست به کار نشده و به نظر می‌رسد که اعلام یکی از گوشی‌های میان رده آن در حال نزدیک‌تر شدن است زیرا به تازگی در پایگاه داده کنسول Google Play گوشی Galaxy A35 5G مشاهده شده است.

همانطور که توسط MySmartPrix کشف شد، Galaxy A35 5G در فهرستی از پایگاه داده کنسول Google Play با شماره مدل SM-A356E مشاهده شد. علاوه بر شماره مدل، لیست جزئیاتی نیز در مورد دستگاه را فاش کرده است. به نظر رسیده که این گوشی با تراشه Exynos 1380 همراه خواهد شد که به گرافیک ARM Mali G68 مجهز است.

همراه با پردازنده و گرافیک باید به 8 گیگ رم هم اشاره کنیم. محصول جدید سامسونگ به نمایشگر 2340در1080 پیکسل با تراکم 450ppi مجهز خواهد بود. همچنین نمایشگری با نرخ نوسازی 120 یا 90 هرتز هم در کار است.

رویت شدن گوشی Galaxy A35 5G در گوگل پلی کنسول

اگرچه این لیست چیز زیادی در مورد این گوشی فاش نمی‌کند، اما رندر گلکسی A35 5G را آشکار کرد. بر اساس تصویر، این تلفن هوشمند دارای سیستم دوربین سه گانه، دوربین سلفی تراز بالا و صفحه نمایش تخت است. همچنین نگاهی دیگر به طراحی «Key Island»، جایی که دکمه‌های صدا و پاور قرار دارند، می‌بینیم. در حال حاضر، مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد این دستگاه را عرضه کند.

پیشتر گزارش شده که برند کره‌ای بهار امسال را برای معرفی گوشی گلکسی A35 و A55 مد نظر قرار داده است. پیش بینی شده طی ماه‌های آینده شاهد رونمایی این سری میان رده باشیم. مشخص نیست برند کره‌ای چگونه تلفن هوشمندی را معرفی خواهد کرد و آیا با تلفن هوشمندی جذاب رو به رو هستیم یا خیر.

گزارش تاکنون بسیار بود اما هیچ یک به تایید یا تکذیب سامسونگ نرسید. این برند همیشه عادت داشته در مارس رونمایی را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا