گوشی موبایل

رندر تمام جهته شیائومی 14 اولترا منتشر شد

گوشی موردانتظار شیائومی 14 اولترا قرار است به‌زودی معرفی شود و اخیراً در اخبار و شایعات مختلفی دیده شده است. در حال حاضر، آخرین گزارش به ما نگاه بهتری به طراحی جلوی گوشی هوشمند پرچمدار ارائه کرده که ظاهراً یک تغییر اساسی را ایجاد می‌کند.

رندرهای جدید اوایل امروز (15 فوریه 2024) توسط MySmartPrice به اشتراک گذاشته شد. این نشریه پیشتر رندرهایی را به اشتراک گذاشته بود که طراحی عقب دستگاه آینده را به نمایش می گذاشت و اکنون، نگاهی مناسب به قسمت جلو نیز داریم. این رندرها گوشه‌های گرد با حداقل حاشیه در هر چهار طرف صفحه نمایش را به نمایش می‌گذارند. یک حفره دوربین وسط نمایشگر تعبیه شده که برای حسگر سلفی است.

با این حال، جنبه قابل توجهی که می‌توانیم مشاهده کنیم وجود یک صفحه نمایش تخت است. نسخه‌های قبلی مدل‌های Ultra با صفحه نمایش خمیده در لبه‌های جانبی عرضه شده بودند. اما این بار به نظر می‌رسد که غول فناوری چینی از صفحه نمایش منحنی در شیائومی 14 اولترا صرف نظر کرده است. اگر این درست باشد، پس مدل 14 اولترا اولین گوشی هوشمند پرچمدار برتر این برند است که این تغییر را ایجاد کرده است.

رندر تمام جهته شیائومی 14 اولترا منتشر شد

بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، انتظار می‌رود که در قسمت جلو صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED با نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز، وضوح QHD+ و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده شود. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در کار است. گذشته از این، اخیراً قیمت Xiaomi 14 Ultra به بیرون درز کرد و امروز نیز در پایگاه داده MIIT ظاهر شد.

با توجه به افشا اطلاعات متعدد از محصول پرچمدار آینده شیائومی، انتظار رفته بیشتر گزارش‌ها به حقیقت اشاره کرده باشند. گوشی مذکور مدلی برجسته است که خواهد توانست نظر طرفداران را جلب کند. پیدا نیست در چه تاریخی باید شاهد عرضه باشیم و این را می‌دانیم که ابتدا به بازار جهانی خواهد رسید و مدتی بعد در چین عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا