گوشی موبایل

گلکسی Z Fold 6 با دوربین بهتر عرضه می شود

سامسونگ از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در گلکسی اس 23 اولترا و اس 24 اولترا استفاده کرده است، اما هنوز این سنسور را به گوشی‌های تاشو خود نیاورده است. اکنون یک افشاگر این ادعای جسورانه را مطرح کرده که ممکن است در اواخر سال جاری تغییر کند.

افشاگر Revegnus در X ادعا کرد:

“گفت و گو در مورد تجهیز Fold 6 به همان سنسور دوربین S24 Ultra به جای کاهش ظرفیت باتری وجود دارد.”

گلکسی زد فولد 6 با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی اس 24 اولترا تفاوت عمده‌ای با دوربین 50 مگاپیکسلی موجود در دستگاه‌های فولد اخیر خواهد داشت. سنسور 200 مگاپیکسلی جزئیات قابل تفکیک فراوانی را با عکس‌هایی با وضوح کامل ارائه می‌کند، در حالی که سامسونگ برای بهبود کیفیت تصویر در نورهای ترکیبی، بر پایه پیکسل 16 در یک تکیه می‌کند.

گلکسی Z Fold 6 با دوربین بهتر عرضه می شود

اما ما متوجه شده‌ایم که تلفن‌های Ultra برای گرفتن سوژه‌های متحرک مشکل دارند، بنابراین این ممکن است برای Z Fold 6 با دوربین 200 مگاپیکسلی نگران‌کننده باشد. با این حال، ما همچنان این شایعه را باید  بپذیریم. ادعاهای قبلی حاکی از آن بوده که Z Fold 6 همان سیستم دوربین Fold سال گذشته را حفظ می‌کند. سامسونگ بارها رویکرد محافظه کارانه‌ای را نسبت به گوشی‌های رده بالای خود نشان داده است، بنابراین این یک حرکت غیرمنتظره برای سازنده خواهد بود.

اضافه کردن سنسور 200 مگاپیکسلی به یک گوشی تاشو نیز به دلیل محدودیت‌های فرم تاشو، موضوعی پیش پا افتاده نیست. دوربین 200 مگاپیکسلی S24 Ultra یک سنسور 1/1.3 اینچی است و سنسورهایی با این اندازه به ندرت (اگر اصلا) در تاشوهای مدرن دیده می‌شوند. به عبارت دیگر، نباید نفس خود را حبس کنید تا گلکسی زد فولد 6 به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی دست یابد. مایلیم لنز پریسکوپی را در دستگاه فولد بعدی سامسونگ ببینیم، زیرا شرکت‌هایی مانند گوگل و وان پلاس واقعاً با این دوربین‌ها قابلیت تاشو ارائه می‌دهند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا