گوشی موبایل

سرویس Cash App اکنون با حساب پس انداز اپل کارت مطابقت دارد

سرویس Cash App به عنوان یک روش ساده برای ارسال و دریافت پول از طریق تلفن شناخته می شود، اما برخی از خدمات بانکی ضمیمه مانند کارت نقدی نیز دارد. Cash App به تازگی حساب پس انداز متصل خود را با نرخ بهره 4.5درصد به روز کرده، مانند حساب پس انداز اپل کارت.

Cash App یک حساب پس انداز تحت بیمه FDIC است، بدون کارمزد پنهان یا حداقل الزامات حساب. بازده درصدی سالانه یا APY اکنون به 4.5 درصد به روز شده است. این بدان معناست که پول در حساب پس انداز به همان نرخی که حساب پس انداز اپل کارت سود خواهد داشت. همچنین به برخی دیگر از حساب‌های پس‌انداز رقیب مانند SoFi با 4.6 درصد APY نزدیک است و بسیار بالاتر از نرخ بهره در اکثر بانک‌های بزرگ محسوب می شود.

قابل ذکر است که حساب پس انداز از طریق برنامه معمولی Cash در iPhone و Android قابل دسترسی است و به آیفون هایی مانند حساب پس انداز Apple Card محدود نمی شود. با این حال، قبل از اینکه بتوانید شروع به جمع آوری پول کنید، چند الزام وجود دارد. شما باید یک کارت سرویس Cash App سفارش دهید، سپس واریز مستقیم را تنظیم کنید تا حداقل 300 دلار در ماه به صورت چک پرداخت کنید تا قفل 4.5درصد APY را باز کنید.

سرویس Cash App اکنون با حساب پس انداز اپل کارت مطابقت دارد

تا زمانی که سپرده‌های مستقیم هر ماه ادامه داشته باشد، این نرخ بهره بالاتر باقی می‌ماند، در غیر این صورت به استاندارد 1.5درصد APY کاهش می‌یابد. این شبیه به نحوه کار حساب‌های پس‌انداز در SoFi و سایر بانک‌های فین‌تک است، وقتی از آن به‌عنوان بانک اصلی خود با سپرده مستقیم برای چک‌های حقوق استفاده می‌کنید، فروش شما در سایر محصولات مالی آسان‌تر است.

حساب پس انداز با نرخ بهره بالای اپل به افزایش رقابت کمک کرده، اگرچه ما هنوز نمی دانیم آینده اکوسیستم اپل کارت چه خواهد بود. شریک اصلی بانکی اپل، گلدمن ساکس، بنا بر گزارش‌ها در تلاش بوده تا از آن جدا شود زیرا اپل کارت به اندازه کافی سودآور نیست. پول موجود در آن حساب‌ها توسط FDIC بیمه می‌شود، بنابراین خطر ناپدید شدن ناگهانی آن وجود ندارد، اما مشتریان می‌توانند در نهایت به بانک‌های دیگر مهاجرت کنند یا با APY پایین‌تری به‌روزرسانی شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا