گوشی موبایل

تصاویر تیزری گلکسی F15 سامسونگ جزئیات آن را فاش می کند

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی گلکسی F15 میان رده اقتصادی را معرفی کند. تاکنون جزئیات بسیاری فاش شد و اکنون نوبت به اطلاعات بیشتری رسیده است.

 این دستگاه چندین بار فاش شده است و در سایت‌های بنچمارک و صدور گواهی نیز رویت شد و انتظار داریم بزودی رسما رونمایی شود. سامسونگ هند اکنون رسماً تأیید کرده که این دستگاه به زودی در این کشور عرضه خواهد شد. در تیزر، می‌توانیم سیستم دوربین سه‌گانه گوشی را در عقب شاهد باشیم که طراحی مشابه نسل قبل دارد.

با این حال، جدا از این تیزر جزئیات بیشتری در کار نیست. به هر حال، خبرساز Mukul Sharma تصاویر واقعی از تلفن هوشمند را به اشتراک گذاشته که هر سه گزینه رنگی Galaxy F15 5G مشکی، صورتی، و روکش گرادیان را به نمایش گذاشته است. علاوه بر این، فاش شده که این تلفن هوشمند دارای باتری 6000 میلی آمپرساعتی خواهد بود و تا 4 نسل آپدیت بزرگ سیستم عاملی را دریافت خواهد کرد که برای اولین بار در این بخش قیمتی است. قیمت مورد انتظار گلکسی F15 5G در هند کمتر از 15000 روپیه خواهد بود.

تصاویر تیزری گلکسی F15 سامسونگ جزئیات آن را فاش می کند

اخیراً گلکسی F15 5G در لیست‌های Geekbench ظاهر شد که متوجه شدیم از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 6100پلاس، رم 4 گیگابایتی، اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.0 و برخی دیگر بهره می‌برد.  افشای اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که گلکسی F15 5G دارای مشخصات مشابه با گلکسی A15 5G خواهد بود.

برای یادآوری، گلکسی A15 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی امولد  90 هرتز FHD+، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در عقب است. این دستگاه با چیپست Dimensity 6100+ تا 8 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی را ارائه می دهد. علاوه بر این جهت امنیت بیشتر، حسگر اثرانگشت جانبی هم تدارک دیده شده است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و مشخص شود برنامه این شرکت چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا