گوشی موبایل

قاب های بازیافتی سامسونگ برای گلکسی اس 24 معرفی شد

شرکت سامسونگ به تازگی از قاب‌های بازیافتی با طراحی جذاب برای سری گوشی گلکسی اس 24 رونمایی کرده که با همکاری The Rolling Stones و Hello Kitty ساخته شده است.

Samsung Electronics از جدیدترین خط تولید قاب‌های Eco-Friends خود رونمایی کرد که شامل قاب های موبایل ساخته شده از مواد بازیافتی می شود. این مجموعه جدید که با همکاری SLASH B SLASH ایجاد شده، به طور خاص برای سری گلکسی اس 24 از جمله گلکسی S24، S24+ و S24 اولترا طراحی شده است و در مجموع 57 قاب مختلف را ارائه می دهد.

ایده محصولات Eco-Friends از آزمایشگاه نسل آینده سامسونگ گرفته شد. آنها بر تولید محصولات مفید برای محیط زیست تمرکز می کنند. قاب ها و بندها از پلاستیک بازیافتی و چرم گیاهی ساخته شده اند و تضمین می کنند که حداقل 40 درصد از مواد مورد استفاده بازیافت شده است. از زمانی که در سال 2022 شروع به کار کرد، خط Eco-Friends رشد کرد و شامل طرح هایی با شخصیت ها و نمادهای معروف از سراسر جهان، مانند Hello Kitty از Sanrio، و نمادهای فرهنگ پاپ مانند The Rolling Stones می شود. همچنین یک همکاری ویژه با گروه کی پاپ Stray Kids وجود دارد که به طرفداران اجازه می‌دهد از طریق کارت‌های NFC موجود در کیس به محتوای انحصاری دسترسی داشته باشند.

قاب های بازیافتی سامسونگ برای گلکسی اس 24 معرفی شد

سامسونگ ویدئویی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا خط تولید محصولات Eco-Friends را معرفی کند که نشان می دهد چگونه زباله های پلاستیکی را می توان به قاب گوشی سازگار با محیط زیست تبدیل کرد.

قاب های Eco-Friends اولین بار 6 فوریه در کره در دسترس قرار گرفتند و به‌زودی در بازارهای بزرگی مانند ایالات متحده و ژاپن به فروش خواهند رسید. افراد می‌توانند این لوازم جانبی سازگار با محیط زیست را در فروشگاه پرچمدار سامسونگ در گانگنام، در وب سایت سامسونگ و از طریق فروشگاه آنلاین SLASH B SLASH خریداری کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا