گوشی موبایل

گوشی شیائومی Civi 4 یک پرچمدار خواهد بود

شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌ هوشمند Civi خود را معرفی می‌کند که دارای طراحی جذاب و مشخصات کلیدی برجسته است. اکنون اطلاعات جدیدی از نسل بعدی فاش شد.

این برند در حال حاضر روی شیائومی 14 اولترا فعالیت کرده و بزودی باید شاهد معرفی آن باشیم. برند چینی مشغول توسعه Civi 4 بوده که بزودی از راه خواهد رسید.

به تازگی کاربر DCS در Weibo اطلاعاتی شیائومی Civi 4 را لو داد. اگرچه او به صراحت نام دستگاه را ذکر نکرد. کاربر DCS نشان داده که شیائومی سیوی 4 آینده با پردازنده سری 8 اسنپدراگون عرضه خواهد شد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، ارتقای قابل توجهی نسبت به Dimensity 8200 نسبت به مدل قبل محسوب می‌شود.

این گزارش با موارد قبلی که Dimensity 8300 Ultra را برای Civi 4 فاش می‌کردند، در تضاد است. علاوه بر این، DCS نشان داده که این دستگاه ممکن است دارای یک صفحه نمایش 2.7 بعدی خمیده با وضوح 1.5K و یک فریم فلزی براق باشد. علاوه بر این، طبق گفته یکی دیگر از افشاگران Weibo، اسمارت پیکاچو، شیائومی Civi 4 را به عنوان رقیب مستقیم گوشی‌های سری شماره آنر معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی Civi 4 یک پرچمدار خواهد بود

او همچنین افزود که این دستگاه ممکن است نسخه‌ای با برند مشترک داشته باشد. با توجه به اینکه Civi 3 همچنین دارای یک مدل با برند مشترک دیزنی است، اگر شیائومی استراتژی مشابهی را با Civi 4 دنبال کند، تعجب آور نخواهد بود. او همچنین اشاره می کند که دستگاه دارای صفحه نمایش خمیده است که از نشت DCS پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، گمانه زنی می کند که شیائومی ممکن است گوشی هوشمند Civi 4 را در ماه می عرضه کند. با توجه به اینکه شیائومی گوشی هوشمند Civi 3 را در ماه مه سال گذشته عرضه کرد، منطقی است که انتظار یک بازه زمانی مشابه را برای جانشین آن نیز داشته باشیم. برای اطلاع از Civi 4 باید منتظر تایید رسمی باشیم،

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا