گوشی موبایل

تصاویر جدید گلکسی A55 طراحی آن را تایید می کند

شرکت سامسونگ آمده است تا بزودی سری جدید گوشی‌های میان رده خود را تحت عنوان گلکسی A55 و A35 رونمایی کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره این مدل‌ها دریافت کردیم. حال به تازگی یکی از خبرسازان تصویر زنده مدل A55 را فاش کرده که طراحی آن را در مقایسه با تصاویر تاکنون انتشاریافته تایید می‌کند.

این گوشی هوشمند دارای طراحی کی آیلند است و این یعنی برجستگی در قسمت کناری دارد. عقب آن سه حسگر دوربین عمودی با فلاش LED در خود جای داده است. در سایر ویژگی‌ها باید به بدنه شیشه‌ای تخت هم اشاره کنیم تا ظاهر پریمیومی به این مدل ببخشد.

در عقب سه حسگر دوربین 50 مگاپیکسل واید، 12 مگاپیکسل اولتراواید و 5 مگاپیکسل ماکرو تعبیه شده و دوربین سلفی یک حسگر 32 مگاپیکسل خواهد بود. در سایر مشخصات باید به پردازنده اگزینوس 1480 سامسونگ با گرافیک Xclipse 530 ای ام دی پرداخت که می‌توان انتظار عملکرد بالایی داشت.

تصاویر جدید گلکسی A55 طراحی آن را تایید می کند

از نظر مشخصات، پیش بینی شده گلکسی A55 5G دارای 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی و حداکثر 12 گیگابایت رم باشد. این دستگاه در چندین سایت صدور گواهی ظاهر شده که نشان می‌دهد زود عرضه نخواهد شد. به احتمال بسیار صفحه نمایش 6.5 اینچی تخت با نرخ نوسازی 120 هرتز وجود داشته که تجربه بصری روان را رقم خواهد زد. گلکسی A55 5G در رنگ‌های متنوعی مانند آبی یخی عالی، یاسی عالی و آبی دریایی عالی در دسترس قرار خواهد گرفت.

سامسونگ گلکسی A54 را در نیمه اول مارس سال گذشته عرضه کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توان انتظار داشت که تیزرهای گلکسی A55 به زودی منتشر شوند. احتمالا بیشتر اطلاعات منتشر شده پیرامون این گوشی میان رده سطح بالا به حقیقت تبدیل شود و برند کره‌ای در تلاش بوده محصولی باکیفیت و برجسته را در اختیار مخاطب خود قرار دهد.

تاکنون شایعات بسیاری منتشر شد که توسط شرکت سامسونگ به تایید یا تکذیب نرسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا