گوشی موبایل

نخستین آپدیت گوشی اقتصادی جدید سامسونگ منتشر شد

سامسونگ گلکسی A15 5G (SM-A156E) را در دسامبر 2023 معرفی و عرضه کرد. اکنون، این شرکت شروع به ارائه اولین آپدیت نرم‌افزاری کرده است که شامل آپدیت امنیتی فوریه 2024 و همچنین بهبود عملکرد می‌شود.

جدیدترین به‌روزرسان با شماره ساخت A156EDXU1AXB8 ارائه می‌شود. به غیر از آپدیت امنیتی فوریه 2024، که در مجموع 72 مشکل امنیتی را برطرف می‌کند، تغییرات لاگ می‌گوید که با به‌روزرسانی، “رفتار دستگاه بهبود یافته است.” حجم آپدیت 252.98 مگابایت بوده و با توجه به گزارش‌های کاربران در رسانه‌های اجتماعی، سامسونگ در حال حاضر این آپدیت را در هند عرضه می‌کند.

این شرکت باید به‌زودی این به‌روزرسانی را در مناطق دیگر در دسترس قرار دهد. اگر گلکسی A15 5G شما به‌روزرسانی را به شما اطلاع نداده، می‌توانید با رفتن به Settings » Software update و کلیک بر روی دکمه Download and install، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

همانطور که در زمان عرضه گزارش داده بودیم، سامسونگ هر سه ماه یک بار یک آپدیت امنیتی به دستگاه ارائه می‌دهد. بنابراین، انتظار رفته که آپدیت امنیتی بعدی قبل از می 2024 ارائه شود.

نخستین آپدیت گوشی اقتصادی جدید سامسونگ منتشر شد

گوشی گلکسی A15 دارای مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپرامولد با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح نمایشگر FHD+ است. دستگاه صفحه نمایشی با شدت روشنایی 800 نیتی داشته و به پردازنده Helio G99 مدیاتک مجهز است. این چیپ برای کاربری روزانه و برخی موارد گیمینگ ایده‌آل بوده اما نباید آن را عالی فرض کرد.

در سوی دیگر می‌توان به حافظه رم 4 تا 8 گیگ و حافظه داخلی 128 تا 256 گیگ اشاره نمود. در عقب سه حسگر 50 مگاپیکسل واید، حسگر 5 مگاپیکسل اولتراواید و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسل تعبیه شد. دوربین سلفی حسگری 13 مگاپیکسلی محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 واتی دارد.

بنابراین با گزینه‌ای جذاب از کمپانی سامسونگ رو به رو هستیم که نیاز را برآورده می‌سازد. پیش بینی شده در آینده نزدیک مدل‌های بیشتری به‌روزرسان سامسونگ را دریافت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا