گوشی موبایل

کاهش قیمت گوشی ارزان جدید سامسونگ در ایالات متحده

اگر به دنبال گوشی 5G هستید که به ضرر شما نباشد و همچنین با داشتن گوشی از یک برند بزرگ جهانی، آرامش خاطری را برای شما فراهم کند، در مورد Galaxy A25 5G واقعاً نمی‌توانید اشتباه کنید.

حدود یک ماه از عرضه گلکسی A25 5G در ایالات متحده در کنار گلکسی A15 می‌گذرد. سامسونگ پیشتر قیمت رقابتی این دستگاه را برای پاسخگویی به مشتریان آگاه از قیمت تعیین کرده بود و برای مدت زمان محدودی، اکنون می‌توانید یکی از آن‌ها را با تخفیف مناسب خریداری کنید.

گلکسی A25 5G دستگاهی مقرون به صرفه با مشخصات مطابقت دارد. این مدل دارای چیپست اگزینوس 1280 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه همچنین دارای یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی است که از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

 کاهش قیمت گوشی ارزان جدید سامسونگ در ایالات متحده

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز با حداکثر روشنایی 1000 نیت اشاره کرد. شما همچنین یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی دارید. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. پشتیبانی از فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و حسگر اثر انگشت در قسمت جانبی وجود دارد.

سامسونگ این دستگاه را با قیمت 299 دلار عرضه کرد که قفل آن در ماه گذشته باز شد. می‌توانید گلکسی A25 5G را با قیمت 265 دلار خریداری کنید. این یک تخفیف 12 درصدی بوده که برای مدت محدودی ارائه می‌شود، بنابراین اگر به دنبال دستگاهی مقرون به صرفه هستید که برای اکثر کارهای اساسی کافی است، این محصول سامسونگ نیاز را برآورده می‌سازد.

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را در قالب میان رده و پرچمدار معرفی و عرضه ‌می‌کند. بزودی هم باید شاهد رونمایی سری گلکسی A55 و A35 باشیم که طراحی شیک و مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند. برای کسب جزئیات بیشتر پیرامون آنها باید منتظر ماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا