گوشی موبایل

تصویر جدید گلکسی زد فولد 6 خبر از طراحی بهتر می دهد

رندرهای سامسونگ گلکسی زد فولد 6 به تازگی منتشر شده است و به علاقه مندان گوشی‌های هوشمند تاشو نگاهی اجمالی به ظاهر گوشی تاشو بعدی این شرکت می دهد. سازنده کره جنوبی می تواند یک گوشی تاشو به سبک کتاب معرفی کند که طراحی مستطیلی با لبه های کمی خمیده دارد.

گلکسی زد فولد 6 در رنگ خاکستری تیره دیده می شود و رندرهای فاش شده همچنین ماژول دوربین عقب گوشی تاشو، دکمه های پاور و صدا، مشبک های بلندگو و پورت شارژ را در گوشی هوشمند ادعایی نشان می دهد.

استیو همرستوفر (OnLeaks@) با همکاری Smartprix رندرهای CAD سامسونگ گلکسی زد فولد 6 که هنوز معرفی نشده را در یک گزینه رنگی که شبیه به رنگ گلکسی زد فولد 5 فانتوم بلک به نظر می رسد، منتشر کرد. برخلاف نسل فعلی تاشوی این شرکت که دارای گوشه‌های گردتر است، Galaxy Z Fold 6 با لبه‌هایی شبیه به لبه‌های Galaxy S24 Ultra نشان داده شد.

تصویر جدید گلکسی زد فولد 6 خبر از طراحی بهتر می دهد

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 6 دارای یک حفره دوربین وسط نمایشگر بوده که یک دوربین سلفی را در خود جای داده و همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای یک دوربین درون‌نمایشگر زیر صفحه داخلی باشد تا هنگام باز شدن گوشی، تماس‌های ویدیویی داشته باشد. رندرها یک ماژول دوربین عقب آشنا را نمایش داده که مانند نسل قبل خود دارای سه دوربین در راستای عمودی است.

به طور مشابه، به نظر رسیده این شرکت مکان‌های مشابهی را برای دکمه‌های ولوم پاور و ولوم تعبیه کرده، این دکمه‌ها در سمت راست گوشی نشان داده شده‌اند. یک درگاه USB Type-C در وسط و یک شبکه بلندگو در هر دو نیمه لبه پایین قابل مشاهده است.

گلکسی زد فولد 6 آینده دارای صفحه نمایش بیرونی 6.2 اینچی و صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی خواهد بود. ابعاد این گوشی 153.5در 132.5 در 6.1 میلی‌متر است و فضای ذخیره‌سازی قلم S نیز وجود ندارد. این بدان معناست که ضخیم‌تر از Honor Magic V2، Pixel Fold و OnePlus Open است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا