گوشی موبایل

عکس‌های حرکتی Galaxy S24 را به عکس‌هایی با نوردهی طولانی تبدیل کنید

سری گلکسی اس 24 مملو از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی AI است که برخی از آنها حتی تبلیغ نشده‌اند. با این وجود، این فناوری‌های هوشمند پیشرفته هوشمند سامسونگ وجود دارند و اگر بدانید کجا می‌توانید آنها را پیدا کنید، می‌توانند فرصت‌های جدید و جالبی را در اختیار شما قرار دهند.

در اینجا یکی است که ممکن بوده از آن بی اطلاع باشید. سامسونگ یک ویژگی جدید گالری مجهز به هوش مصنوعی را اضافه کرده است که می‌تواند هر عکس حرکتی گرفته شده با گلکسی اس 24 را به عکس‌هایی با نوردهی طولانی تبدیل کند. این همه چیزی است که باید بدانید.

وقتی گزینه Motion Photo در منظره یاب دوربین روشن است، Galaxy S24 شما یک ویدیوی کوتاه در کنار عکس شما می‌گیرد. اکنون، با قدرت هوش مصنوعی، این ویدیوهای کوتاه، با نام Motion Photos، می‌توانند از طریق برنامه گالری به عکس‌هایی با نوردهی طولانی تبدیل شوند.

عکس‌های حرکتی Galaxy S24 را به عکس‌هایی با نوردهی طولانی تبدیل کنید

در زیر ویدیوی کوتاه TikTok نشان داده شده است که چگونه می‌توانید از این ابزار هوش مصنوعی در گلکسی S24 خود بهره ببرید. شرکت سامسونگ سری گلکسی اس 24 را اواخر ماه ژانویه معرفی کرد. سری پرچمداری که سه مدل داشته و از قدرت سخت افزاری بالایی هم بهره می‌برند.

این سری شامل سه مدل پلاس، استاندارد و اولترا شده که بهترین مدل را باید نسخه اولترا دانست. گوشی که نمایشگر بزرگتر، پردازنده قوی و برخی مشخصات کلیدی بهتری دارد. از جمله نقطه عطف آن سرعت شارژ 45 واتی در مقابل 25 واتی است. به هر حال همیشه سامسونگ به ارائه آپدیت‌هایی برای این سری می‌پردازد تا بتواند نظر مخاطب خود را جلب سازد.

پیش بینی شده در سال جاری شاهد معرفی نسخه FE این سری باشیم که طراحی شبیه خواهد شد و مشخصات کلیدی میان رده‌تری برای آن در نظر گرفته خواهد شد. به هر حال اگر از کاربران اس 24 هستید، آشنایی با ویژگی‌های آن خالی از لطف نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا