گوشی موبایل

گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 با باتری بهتری همراه هستند

عرضه نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نزدیک‌تر به نظر می‌رسد زیرا قطعات کلیدی گواهی‌های لازم را دریافت کردند.

Safety Korea، یک آژانس نظارتی، باتری‌ها را برای هر دو دستگاه آینده تأیید کرده است. تصاویری از باتری گلکسی زد فولد 6 در این گواهی گنجانده شده و برخی اطلاعات فاش شده است. باتری Galaxy Z Fold 6 دارای شماره مدل EB-BF956ABY و EB-BF957ABY هستند، در حالی که باتری Z Flip 6 دارای شماره مدل EB-BF741ABY و EB-BF742ABY.

دفتر استانداردهای هند (BIS) همچنین اخیراً باتری‌های Z Fold 6 را با شماره مدل EB-BF956ABY و Z Flip 6 با شماره مدل EB-BF741ABE و EB-BF742ABE تأیید کرده است. این نقاط عطف نظارتی گام‌های معمولی قبل از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید هستند و نشان می‌دهند که سامسونگ به‌طور پیوسته در حال پیشرفت به سمت عرضه Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 است.

در حالی که گواهی جزئیات خاصی را فاش نکردند، اخیراً رندرهای لو رفته از هر دو تاشو رویت شده است. این رندرها نمایشگر پوششی گسترده‌تری را برای Galaxy Z Fold 6 نشان می‌دهد. بر اساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 دارای صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی و صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی با حفره دوربین وسط نمایشگر است.

گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6 با باتری بهتری همراه هستند

در مقابل، به نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ 6 از طراحی مشابه مدل قبلی خود برخوردار است و همان صفحه نمایش تاشو مانند یک نماد پوشه را حفظ می‌کند که سایز 3.4 اینچی دارد.

هنوز اطلاعات چندانی در مورد گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ نمی‌دانیم. مطمئن باشید، ما شما را در جریان هر گونه اطلاعات جدیدی قرار خواهیم داد. برند کره‌ای در تلاش بوده طراحی بهبودیافته با سخت افزار قوی‌تر را شامل این دو مدل گوشی تاشو کند. بنابراین انتظار داریم شاهد تلفن‌های هوشمند بهتری نسبت به نسل قبل باشیم.

این برند شناخته شده هر سال نسل جدید گوشی تاشو را در دو مدل معرفی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا