گوشی موبایل

گوشی Galaxy M35 با سخت افزاری قوی از راه می رسد

همانطور که انتظار داشتیم، گلکسی A55 آینده تنها گوشی سری گلکسی A نخواهد بود که امسال به عنوان گوشی هوشمند گلکسی M تغییر نام خواهد داد. ما متوجه شدیم که سامسونگ همچنین در حال کار بر روی گلکسی M35 بوده که احتمالاً یک اسپین آف گلکسی A35 برای بازارهای خاصی خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در مورد گلکسی M35 در دسترس نیست، اما می‌توان پیش بینی کرد که بسیاری از مشخصات آن با A35 مشترک باشد. با این حال، احتمالاً حداقل یک تفاوت قابل توجه وجود دارد، انتخاب چیپست‌های سامسونگ برای تامین انرژی این دو گوشی هوشمند.

سال گذشته، سامسونگ از تراشه‌های مدیاتک و اگزینوس به ترتیب برای گلکسی A34 و گلکسی M34 استفاده کرد و این شرکت می‌تواند همین کار را برای A35 و M35 انجام دهد. گلکسی M55 که بر اساس گلکسی A55 ساخته شده، با تراشه اسنپدراگون دیده شد، اما سامسونگ ممکن است مدیاتک را برای Galaxy M35 حفظ کند تا قیمت آن را کنترل شود.

گوشی Galaxy M35 با سخت افزاری قوی از راه می رسد

ظرفیت باتری در A35 و M55 نیز احتمالاً متفاوت خواهد بود. مدل دوم باید مانند نسل قبلی خود باتری 6000 میلی آمپرساعتی داشته باشد، در حالی که انتظار می‌رود A35 مانند A34 دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی باشد. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که M35 یکی از ویژگی‌های کلیدی Galaxy A35 را از دست بدهد، طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار.

باقی مشخصات، که ممکن است شامل صفحه نمایش 6.6 اینچی 120 هرتزی Full HD+ امولد، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در غقب با لنزهای 8 مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد. حافظه 256 گیگابایتی هم در این مدل‌ها وجود دارد.

باید دید که گلکسی M35 چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد و چه قیمتی دارد. A35 باید در این ماه معرفی شود و اگر سامسونگ به برنامه سالانه پایبند باشد، M35 ممکن است در ماه مارس عرضه شود.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا