گوشی موبایل

ُسری شیائومی 15 متحول می شود

شرکت شیائومی قصد دارد سال 2024 نسل جدید پرچمداران خود را تحت عنوان شیائومی 15 معرفی کند که دارای طراحی و ویژگی‌های قابل توجهی هستند.

سری آتی شیائومی 15 ممکن است به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شود. گزارش جدید توسط DCS نشان می‌دهد که کل سری 15 که احتمالاً شامل Xiaomi 15، 15 Pro و 15 Ultra می‌شود، در حال حاضر تحت آزمایش فناوری تشخیص اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای Goodix هستند. این نشان دهنده انحراف از فناوری اثر انگشت نوری مورد استفاده در سری 14 شیائومی است.

تشخیص اثر انگشت اولتراسونیک با انتشار امواج اولتراسونیک از زیر صفحه نمایش زمانی که انگشت روی آن فشار داده می‌شود کار می‌کند. این امواج با الگوهای منحصربه‌فرد برآمدگی‌ها و دره‌های روی اثر انگشت تعامل دارند. با تجزیه و تحلیل زمان صرف شده برای بازگشت این پژواک ها و شدت آنها، اسکنر یک تصویر سه بعدی دقیق از اثر انگشت می سازد که امکان احراز هویت دقیق و ایمن را فراهم می کند.

ُسری شیائومی 15 متحول می شود

فناوری اثر انگشت اولتراسونیک چندین مزیت را نسبت به تشخیص اثر انگشت نوری ارائه می‌دهد، از جمله نفوذ بهتر، مقاومت در برابر آب و لکه، دقت بالاتر، پشتیبانی از تشخیص انگشتان زنده و امنیت بالا.

DCS اعلام کرد که هنوز خیلی زود است که گنجاندن اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه نمایش را در سری 15 شیائومی تایید کنیم. وی افزود که مرحله معرفی محصول جدید سخت افزاری (NPI) برای سری 15 قرار است در آوریل آغاز شود و در آن زمان ممکن است جزئیات دقیق تری نمایان شود.

در مقایسه با سایر گوشی های پرچمدار، شیائومی 14 دارای صفحه نمایش کوچک تری با اندازه 6.36 اینچ است. شیائومی 15 احتمالا همچنان یک گوشی پرچمدار جمع و جور خواهد بود. نشت DCS همچنین نشان می دهد که برندهای رقیب نیز ممکن است گوشی های هوشمند با اندازه مشابه را در چین عرضه کنند.

سری شیائومی 15 احتمالا در اواخر سال 2024 معرفی و راهی بازار چین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا