گوشی موبایل

گوشی ایسوس Zenfone 11 Ultra در نزدیکی رونمایی

ایسوس در حال آماده‌سازی  گوشی هوشمند Zenfone 11 Ultra بوده تا آن را روز 14 مارس یعنی 10 روز دیگر رونمایی کند. قبل از رونمایی، برخی از جزئیات این گوشی در گواهی کنسرسیوم شارژ بی سیم منتشر شده است.

این دستگاه دارای گواهی با شماره مدل AI2401_H رویت شد. گواهی همچنین طراحی جلو گوشی هوشمند را نشان داده که شامل دوربین سلفی در وسط، صفحه نمایش تخت و حاشیه‌های کوچک می‌شود. دکمه های پاور و ولوم معمولی در سمت راست قرار خواهند گرفت.

به نظر می‌رسد شارژ بی‌سیم نیز در آن گنجانده شده، با این گواهی که حداقل از شارژ بی‌سیم 12 واتی پشتیبانی می‌کند. این احتمال وجود دارد که Zenfone 11 Ultra مانند دیگر مدل‌های اخیر ایسوس شارژ بی سیم 15 واتی ارائه دهد. این گواهی همچنین نشان داده که Zenfone 11 Ultra با قابلیت شارژ سریع سیمی 65 واتی عرضه خواهد شد.

محصول آینده ایسوس در ماه گذشته به طور گسترده شایعاتی از آن لو رفت. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی FHD+با نرخ نوسازی 144 هرتز و پنل LTPO AMOLED خواهد بود. این گوشی از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 قدرت می‌گیرد.

گوشی ایسوس Zenfone 11 Ultra در نزدیکی رونمایی

گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب خواهد بود که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 سونی، یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی می‌شود. در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

در بخش امنیت، دستگاه از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. این گوشی دارای اندروید 14 است و از باتری 5500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 65 واتی بهره می‌برد.  به هر حال باید منتظر ماند تا شرکت تایوانی گوشی جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

انتظار داریم با مدلی برجسته و شبیه به راگفون 8 پرو رو به رو باشیم. گوشی که توانست موردتوجه قرار گیرد و با سخت افزاری قوی عرضه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا