گوشی موبایل

اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 مشخص شد

وان پلاس در ماه‌های آینده قصد دارد چندین مدل با برند Ace را در چین معرفی کند. در اواخر سال، این برند ممکن است از گوشی پرچمدار خود، وان پلاس 13 رونمایی کند. به نظر می‌رسد که OnePlus خود را برای ارائه چیپست جدید اسنپدراگون، به ویژه در Ace 3V و OP13، قبل از هر رقیب دیگری آماده کرد.

گزارش ها ادعا کرده‌اند که وان پلاس ممکن است وان پلاس Ace 3V را در این ماه در چین رونمایی کند. چندین گزارش ادعا کرده‌اند که این دستگاه دارای یک تراشه جدید کوالکام بوده که دارای شماره مدل SM7675 است. طبق گزارشات، این تراشه احتمالاً اسنپدراگون 7+ نسل 3 را به عنوان نام نهایی خود خواهد داشت.

به گفته اسمارت پیکاچو، کارشناس اطلاعات، Ace 3V اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از تراشه جدید بهره می‌برد. او بار دیگر تاکید کرد که این دستگاه دارای یک پنل OLED با وضوح 1.5K و باتری 5500 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 100 واتی است.

او اضافه کرد که وان پلاس 13 بسیار سریع در حال پیشرفت است و احتمالا اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که دارای Snapdragon 8 Gen 4 است. برای یادآوری، شیائومی 14 و 14 پرو در اکتبر 2023 به عنوان اولین گوشی Snapdragon 8 Gen 3 معرفی شدند. OnePlus 12 مجهز به همین تراشه در دسامبر 2023 معرفی شد.

اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 مشخص شد

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سری 15 شیائومی در اکتبر سال جاری در چین عرضه خواهد شد. اکنون که گفته می‌شود OnePlus 13 برای معرفی به عنوان اولین گوشی اسنپدراگون 8 نسل 4 رقابت می‌کند، به نظر می‌رسد که ممکن است در ماه اکتبر رونمایی شود. گفته می‌شود که کل سری 15 شیائومی دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش است. خبرساز ادعا کرد که OP13 همچنین دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش است.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد. وان پلاس در تلاش بوده سبد محصول خود را کامل سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا