گوشی موبایل

اولین تصاویر پوکو ایکس 6 نئو لو رفت

پوکو قرار است یک گوشی هوشمند جدید با نام پوکو ایکس 6 نئو را در هند عرضه کند. این گوشی هوشمند اولین گوشی سال 2024 از این برند خواهد بود که با برند نئو عرضه خواهد شد.

بزرگترین ویژگی برجسته این گوشی هوشمند طراحی است، همانطور که منبع اعلام کرده  و احتمالاً مصرف کنندگان نسل Z را هدف قرار می‌دهد.

همچنین تصاویری از Poco X6 Neo که طراحی پنل عقب را آشکار می‌کند، به دست آوردیم. این گوشی در رنگ‌های نارنجی در دسترس خواهد بود و همچنین می‌توانید یک ماژول دوربین برجسته را در بالا با مارک Poco در سمت چپ مشاهده کنید. این گوشی احتمالاً دارای مشخصات کلیدی مشابه مدل Redmi Note 13R Pro است که اخیراً عرضه شد.

اولین تصاویر پوکو ایکس 6 نئو لو رفت

پنل عقب دارای طراحی مسطح با الگوی جالبی شبیه به Redmi Note 13R Pro است. تصاویر تایید می‌کنند که Poco X6 Neo مجهز به دوربین دوگانه به همراه فلاش LED است. دکمه‌های کنترل صدا و روشن/خاموش روشن و خاموش در سمت چپ قرار گرفته‌اند.

با توجه به مشخصات، می‌توانیم تأیید کنیم که این گوشی دارای دوربین عقب 108 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی نیز خواهد بود. با این حال، ما می‌توانیم به‌زودی اعلام رسمی در مورد راه‌اندازی هند را بپذیریم.

طبق گزارش‌های قبلی، Poco X6 Neo می‌تواند ویژگی‌ها و مشخصاتی مشابه Redmi Note 13R Pro ارائه دهد. این گوشی هوشمند اخیرا در چین عرضه شده است. هنگامی که Poco X6 Neo در هند عرضه شد، می‌توان انتظار داشت که مشخصات و ویژگی‌های مشابهی داشته باشد.

Redmi Note 13R Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1080×2400 پیکسل است که نوسازی 120 هرتز ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای تراشه مدیاتک Dimensity 6080 به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. مدل دارای سیستم دوربین دوگانه عقب است که شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی می‌شود. برای گرفتن عکس‌های سلفی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. علاوه بر این، گوشی هوشمند دارای یک حسگر اثر انگشت جانبی برای احراز هویت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا