گوشی موبایل

وان پلاس 13 از طراحی جدیدی برخوردار است

ظاهراً وان پلاس در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی پرچمدار خود، وان پلاس 13 است. در حالی که وان پلاس 12 در دسامبر 2023 در چین معرفی شد، به نظر می‌رسد که جانشین آن ممکن است خیلی زودتر از سال جاری رونمایی شود. در یک افشای جدید، خبرساز Digital Chat Station اشاره کرده است که چه انتظاراتی از وان پلاس 13 وجود دارد.

به گفته DCS، وان پلاس 13 دارای تغییراتی در طراحی بوده و طراحی سنتی ماژول دوربین به سبک لولا را که در چند سال گذشته ارائه کرده، حذف می‌کند. آخرین نمونه اولیه OnePlus 13 دارای صفحه نمایش بزرگ 2K است. اخیراً فاش شد که این دستگاه به یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد.

افشای اطلاعات DCS حاکی از آن است که وان پلاس در تلاش بوده تا سیستم تصویربرداری وان پلاس 13 را برای مطابقت با اوپو Find X7 Ultra تقویت کند. از این رو، به نظر می‌رسد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ تجربه عکاسی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، وان پلاس برای خرید اولین دسته از چیپست Snapdragon 8 Gen 4 عجله دارد.

وان پلاس 13 از طراحی جدیدی برخوردار است

گزارش‌ها ادعا کردند که کوالکام در اکتبر سال جاری از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 رونمایی خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که شیائومی 15 و 15 پرو دارای تراشه جدید در همان ماه امسال معرفی خواهند شد. اکنون که گفته می‌شود وان پلاس 13 به‌عنوان اولین گوشی SD8G4 عرضه می‌شود، احتمالاً در اکتبر سال جاری عرضه خواهد شد.

در اخبار مرتبط، انتظار می‌رود وان‌پلاس گوشی OnePlus Ace 3V را این ماه در چین معرفی کند. گفته می شود که این گوشی به عنوان اولین گوشی دارای تراشه کاملاً جدید اسنپدراگون 7+ نسل 3، پوشش خود را خواهد شکست. احتمالاً نیمه دوم سال ممکن است شاهد ورود وان پلاس ایس 3 پرو با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 به بازار چین باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا