گوشی موبایل

اپل استور یک رقیب جدید به نام SetApp دارد!

به‌روزرسانی آینده iOS 17.4 درها را برای فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث برای وجود آیفون باز می‌کند، اما در حال حاضر فقط در اتحادیه اروپا. SetApp، یک سرویس اشتراک اپلیکیشن محبوب برای مک، یکی از اولین فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین در آیفون ها خواهد بود.

اپل ماه گذشته اعلام کرد که به‌روزرسانی آینده iOS 17.4 به مخازن برنامه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد، مانند اندروید از زمان آغاز به کار، به منظور مطابقت با قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا که در سال 2022 تصویب شد. اتحادیه اروپا، جایی که اپل از نظر قانونی مجبور به پشتیبانی از آن است، و نه در ایالات متحده یا سایر مناطق. این ممکن است در آینده تغییر کند، اما اپل قطعاً هنوز علاقه ای به انجام آن ندارد.

Epic Games قبلاً تأیید کرده بود که یک فروشگاه برنامه جایگزین برای دستگاه های آیفون (بیشتر برای بازی Fortnite خود) ایجاد خواهد کرد و اکنون MacPaw تأیید کرده است که سرویس SetApp آن نیز یک فروشگاه برنامه جایگزین خواهد بود. SetApp یک سرویس اشتراک محبوب برای رایانه های مک است که هر ماه بیش از 200 برنامه را با قیمت ثابت (در حال حاضر 9.99 دلار) در اختیار شما قرار می دهد. نسخه iOS SetApp به همین ترتیب کار می کند، اما برای برنامه های iOS.

SetApp

SetApp در یک پست وبلاگ گفت: “Setapp مک پاو اولین پلتفرم مبتنی بر اشتراک است که مجموعه ای از برنامه های Mac و iOS را به کاربران ارائه می دهد. این پلتفرم با همسو کردن جوایز با استفاده از برنامه‌ها و ارزش بازار، توسعه‌دهندگان را توانمند می‌سازد، بنابراین یک اکوسیستم نوآوری پررونق را تقویت می‌کند. اکنون، Setapp مستقیماً در دستگاه‌های iOS در دسترس خواهد بود و امکان تجربه کاربری یکپارچه‌تر و راحت‌تر را فراهم می‌کند. این گسترش نوید انتخاب متنوعی از برنامه های کاربردی برتر برای کاربران و یک محیط حمایتی برای توسعه دهندگان را می دهد.

SetApp تأیید نکرده است که کدام برنامه ها در برنامه iOS گنجانده می شوند، اما این شرکت احتمالا هنوز در حال مذاکره با توسعه دهندگان برنامه iOS در مورد توزیع است. این شرکت تنها گفت: «نسخه بتا مجموعه‌ای از برنامه‌های با دقت انتخاب شده، از جمله موارد دلخواه طرفداران از کاتالوگ Setapp را به نمایش می‌گذارد.»

ما هنوز نمی دانیم که اپل چه زمانی پشتیبانی از فروشگاه برنامه شخص ثالث را در مناطق بیشتری عرضه خواهد کرد. ممکن است تا زمانی که سایر کشورها قوانین مشابهی را با قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا تصویب نکنند، این اتفاق نمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا