گوشی موبایلهوش مصنوعی

کدام گوشی‌های سامسونگ از Galaxy AI پشتیبانی می‌کنند؟

هوش مصنوعی گلکسی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی اس 24 خود معرفی کرد.

سامسونگ هدف بلندی را برای رساندن گلکسی AI به 100 میلیون دستگاه گلکسی در سال جاری تعیین کرده است. تا کنون، این شرکت تایید کرده است که سری گلکسی S23 سال گذشته جزو اولین محصولاتی خواهد بود که ابزارهای هوش مصنوعی را دریافت می‌کنند. اینها نه تنها گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا ، بلکه پرچمدار اقتصادی تر گلکسی اس 23 FE را نیز شامل می شوند.

جدیدترین گوشی های تاشو این شرکت، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 نیز قرار است ویژگی های هوش مصنوعی را دریافت کنند. نه تنها گوشی‌های هوشمند، بلکه Galaxy AI راه خود را به سه تبلت گلکسی باز خواهد کرد: Galaxy Tab S9، Tab S9 Plus و Tab S9 Ultra. Galaxy AI به عنوان بخشی از به‌روزرسانی آتی One UI 6.1 که قرار است از ماه مارس عرضه شود، روی این دستگاه‌ها وارد می‌شود.

ویژگی‌های Galaxy AI شامل موارد زیر است:

Galaxy AI چندین ویژگی جالب هوش مصنوعی مولد را برای کمک به شما در ویرایش عکس‌ها و ویدیوها، ترجمه تماس‌ها و پیام‌های متنی، خلاصه کردن یادداشت‌ها و صفحات وب و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد. سامسونگ یک رویکرد ترکیبی را در پیش گرفته است و برخی از ویژگی ها از پردازش روی دستگاه بهره می برند، در حالی که برخی دیگر به پردازش ابری متکی هستند.

در اینجا خلاصه ای سریع از تمام ویژگی های Galaxy AI ارائه شده به سری Galaxy S23، Galaxy S23 FE، Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 ارائه شده است. سامسونگ اشاره می‌کند که برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس 24 ممکن است به مدل‌های قدیمی‌تر راه پیدا نکنند، اما مشخص نمی‌کنند کدام یک.

Chat Assist : این به شما امکان می دهد سبک و لحن نوشتن خود را هنگام نوشتن متن و ایمیل تنظیم کنید. همچنین به طور خودکار پیام ها را به 13 زبان مختلف ترجمه می کند.

ترجمه زنده: این ویژگی بخشی از برنامه پیش‌فرض گوشی سامسونگ است و ترجمه صوتی و متنی را در زمان واقعی برای تماس‌های تلفنی ارائه می‌کند. فقط با برنامه شماره گیر پیش فرض کار می کند.

مترجم: به شما امکان می دهد با فردی که به یک زبان خارجی صحبت می کند صحبت کنید. این تلفن ترجمه متن را در زمان واقعی برای هر دو بلندگو در یک رابط صفحه نمایش تقسیم می کند.

Transcript Assist: این ویژگی بخشی از برنامه ضبط صدا سامسونگ است. این به شما امکان می دهد صدای ضبط شده خود را همراه با خلاصه ها و ترجمه های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی رونویسی کنید.

ویرایش مولد: می‌توانید اشیاء را در یک عکس تغییر موقعیت دهید، مرتب کنید یا حذف کنید، و ویژگی ویرایش مولد تصویری را که هیچ گونه مصنوعی نشان نمی‌دهد، دوباره ایجاد می‌کند. همچنین می تواند جزئیات از دست رفته اشیاء قطع را پر کند.

پیشنهاد ویرایش: پیشنهادات خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهند به سرعت عکس‌های خود را اصلاح کنید.

Instant Slow-mo: این ویژگی به شما امکان می دهد با افزودن فریم های تولید شده توسط هوش مصنوعی، ویدیوهای استاندارد خود را به ویدیوهای حرکت آهسته تبدیل کنید. (این گوشی به Galaxy S23 FE نمی آید).

دایره برای جستجو : این مورد بسیار شبیه لنز گوگل است. شما یک دایره دور چیزی که می‌خواهید در گوگل جستجو کنید می‌کشید و نتایج جستجوی متنی را روی صفحه نمایش می‌دهید.

Note Assist: به شما کمک می‌کند یادداشت‌های خود را با قالب‌بندی خودکار، خلاصه‌ها، ترجمه و نمادهای بندانگشتی بهتر سازماندهی کنید. این ویژگی فقط در برنامه Samsung Notes کار می کند.

Browsing Assist: به شما امکان می‌دهد در هنگام مرور با اینترنت سامسونگ، خلاصه‌ای فشرده از مقالات وب ایجاد کنید.

سامسونگ اعلام کرده است که هوش مصنوعی گلکسی در آینده به گوشی‌های قدیمی‌تر نیز اضافه خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که کدام گوشی‌ها این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

galaxy ai

در حال حاضر، هوش مصنوعی گلکسی فقط برای گوشی‌های زیر موجود است:

  • سری گلکسی اس 24
  • گلکسی زد فولد 5
  • گلکسی زد فلیپ 5
  • سری گلکسی تب اس 9

سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی گلکسی را به 100 میلیون گوشی گلکسی تا سال 2024 برساند. این شرکت هنوز لیست کاملی از گوشی‌هایی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که شامل گوشی‌های پرچم‌دار اخیر سامسونگ مانند سری گلکسی اس 23 و گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 باشد.

برای اطلاع از اینکه آیا گوشی شما هوش مصنوعی گلکسی را دریافت خواهد کرد یا خیر، باید منتظر بمانید تا سامسونگ لیست کاملی از گوشی‌های پشتیبانی‌شده را منتشر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا