گوشی موبایل

گوشی شیائومی 14تی پرو با چیپ هیولا مدیاتک از راه می رسد

شرکت شیائومی در نظر دارد بزودی گوشی قدرتمند شیائومی 14تی پرو را به عنوان جانشین 13تی پرو معرفی کند. مدلی که به تازگی مشخص شده دارای چیپ مدیاتک دیمنسیتی 9300 است.

به نظر رسیده که 14T Pro می تواند یک نسخه ریبرند از Redmi K70 Ultra باشد. بیایید در مورد مشخصات فاش شده برای Xiaomi 14T Pro صحبت کنیم. سری Xiaomi 13T در برخی مناطق کاملاً با سری Xiaomi 12T مطابقت نداشت. افراد دلتنگ صفحه نمایش پر جنب و جوش و پشتیبانی از شارژ سریع در سری 12T شدند. تنها ویژگی برجسته، به گفته برخی، دوربین بهبود یافته بود.

اما اکنون، شیائومی در حال آماده کردن مدل جدیدی با سری 14T است و به نظر می‌رسد که محصولات بزرگی در نزدیکی بوده و انتظار می‌رود در ماه آگوست و سپتامبر عرضه شود. GSMChina اکنون اطلاعات جالبی را ارائه می دهد. بخش جالب این است که Xiaomi 14T Pro با شماره مدل “2407FPN8EG” برای نسخه جهانی و “2407FPN8ER” برای نسخه ژاپنی در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.

گوشی شیائومی 14تی پرو با چیپ هیولا مدیاتک از راه می رسد

این بدان معناست که گوشی هوشمند قرار است در مناطق مختلف از جمله ژاپن عرضه شود. همچنین یک شماره مدل متفاوت برای نسخه چینی، “2407FRK8EC” وجود دارد که با Redmi K70 Ultra مرتبط است. در حالی که ممکن بوده چند تفاوت در ویژگی ها وجود داشته باشد، هر دو مدل احتمالاً کاملاً مشابه هستند.

شیائومی 14 تی پرو  دارای اسم رمز “rothko” است و جالب اینجاست که Redmi K70 Ultra نیز چنین محسوب می شود. شیائومی اغلب کدهای سری Redmi K خود را با الهام از نقاشان می دهد و این بار مارک روتکو، نقاش مشهور آمریکایی است که به خاطر «نقاشی میدان رنگی» یا «انتزاع تصویری دیرهنگام» شهرت دارد.

در حالی که ما هنوز تمام جزئیات مربوط به Xiaomi 14T Pro را نمی دانیم، چیزی که می دانیم این است که یک پردازنده قدرتمند مدیاتک ، احتمالا Dimensity 9300 را به رخ می کشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا