گوشی موبایل

سری Redmi K80 شیائومی با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون همراهند

شیائومی در نظر دارد بزودی سری Redmi K80 پرچمدار را معرفی کند. این خانواده قرار است با چیپ نسل جدید و قدرتمند اسنپدراگون راهی بازار شوند.

این افشاگری نشان می دهد که شیائومی در حال حاضر مشغول توسعه دو نسخه جدید در سری K است: Redmi K80 و Redmi K80 Pro. در حالی که تاریخ عرضه خاصی ذکر نشده، اطلاعات به عرضه اواخر سال 2024 اشاره می کند که احتمالاً با در دسترس بودن پردازنده‌های نسل بعدی اسنپدراگون مطابقت دارد.

به تغییر قابل توجهی در قدرت پردازش اشاره شده است، به طوری که گزارش نشان می دهد از Snapdragon 8 Gen 2 فعلی که در Redmi K70 وجود دارد فاصله گرفته است. در مقابل، شیائومی ممکن است سری K80 را به اسنپدراگون 8 نسل 3 یا حتی اسنپدراگون 8 نسل 4، بسته به در دسترس بودن آنها تا پایان سال، مجهز کند.

سری Redmi K80 شیائومی با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون همراهند

این گزارش همچنین تمرکز شیائومی را بر دو حوزه کلیدی نشان می‌دهد: عمر باتری و طراحی. این شایعات با احتمال وجود «باتری‌های آند سیلیکونی با چگالی بالا با ظرفیت فوق‌العاده بزرگ» به گوش می‌رسد که نشان‌دهنده بهبود ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی Redmi K70 است. از نظر طراحی، انتظار می‌رود سری K80 عناصر آشنای K70 از جمله صفحه نمایش 2K، قاب میانی فلزی و بدنه شیشه‌ای را حفظ کند.

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید این اطلاعات بر اساس تایید رسمی شیائومی است. در حالی که نگاهی اجمالی به مسیر احتمالی شیائومی با سری K80 ارائه می دهد، جزئیات رسمی در مورد مشخصات، ویژگی ها و تاریخ عرضه ممکن است متفاوت باشد.

شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های ردمی خود را معرفی و عرضه می‌کند که ویژگی‌های قابل توجهی داشته و نظر مخاطب را جلب می‌کنند. پیدا نیست این برند چه تاریخی را برای رونمایی در نظر گرفته و انتظار داریم تا پایان سال رونمایی و عرضه شوند. شیائومی از برندهای محبوب صنعت گوشی هوشمند بوده که با تنوع بالا سعی دارد نظر مخاطب را جلب سازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا