گوشی موبایل

وان پلاس نورد 4 بزودی از راه می رسد

در ماه ژانویه، وان پلاس از گوشی‌های پرچمدار وان پلاس 12 و وان پلاس 12R برای بازار جهانی رونمایی کرد. به نظر رسیده که این برند تمرکز خود را به عرضه گوشی مقرون به صرفه با برند Nord در بازار معطوف خواهد کرد.

طبق پست X توسط افشاگر معتبر مکس جامبور، OnePlus Nord 4 گوشی هوشمند بعدی این برند خواهد بود. در حالی که Jambor ادعا کرد Nord 4 با اسم رمز “آئودی” است، او اطلاعاتی در مورد مشخصات آن فاش نکرد. اگرچه او نام این دستگاه را ذکر کرد، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که می‌توان آن را OnePlus Nord 5 نامید، زیرا برخی از برندهای چینی تمایل دارند شماره 4 را نادیده بگیرند زیرا در برخی کشورها به فال نیک می‌گیرند.

شایعاتی مبنی بر آماده شدن وان پلاس برای عرضه گوشی هوشمند OnePlus Ace 3V در بازار چین شنیده می شود. گمانه زنی ها برای عرضه در این ماه، می تواند اولین گوشی هوشمندی باشد که از چیپست آینده اسنپدراگون 7+ نسل 3 بهره می برد.

برای یادآوری، OnePlus Nord 3 که سال گذشته معرفی شد، یک نسخه بهینه‌سازی شده از Ace 2V بود که در انحصار بازار چین باقی ماند. از این رو، احتمال وجود دارد که Nord 4 بتواند بر اساس Ace 3V ساخته شود. مانند مدل قبلی، Ace 3V ممکن است محدود به بازار چین باقی بماند.

وان پلاس نورد 4 بزودی از راه می رسد

طبق گزارش ها، OnePlus Ace 3V دارای یک پنل OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. گفته می شود این دستگاه دارای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.

Ace 3V دارای اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14 اجرا می‌شود و با حداکثر 16 گیگابایت رم در چین عرضه می‌شود. گفته شده که دارای قاب پلاستیکی و بدنه عقب شیشه ای است. جزئیات دیگر Ace 3V در دست نیست. در تصویر شماتیکی ظاهراً طراحی Ace 3V / Nord 4 را به نمایش می گذارد. همانطور که پیشتر ذکر شد، Nord 4 آینده ممکن است همان مشخصات ذکر شده را داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا