گوشی موبایل

مشخصات کامل گوشی گلکسی A55 آشکار شد

یک شرکت مخابراتی بلژیکی به طور تصادفی مشخصات کامل گلکسی A55 سامسونگ را که قرار است در تاریخ 11 مارس رونمایی شود، فاش کرد. این افشا، که شامل جزئیات مشخصات و تصاویر رسمی شده، شایعات قبلی را تایید کرده و تصویر واضحی از انتظارات گوشی جدید به ما می‌دهد.

این افشاگری بیشتر شایعات قبلی پیرامون گلکسی A55 را تایید می کند

A55 مجهز به پردازنده Exynos 1480 است، پردازنده توانا برای استفاده روزمره و مالتی مدیا. در حالی که گزارش 6 گیگابایت رم را تأیید می‌کند، گزارش قبلی انواع بالقوه تا 12 گیگابایت را برای مالتی تسکینگ روان فاش کردند. فضای ذخیره سازی از 128 گیگابایت شروع شده، اما یک اسلات کارت microSD امکان گسترش تا 1 ترابایت را فراهم می‌کند و فضای کافی برای داده‌ها فراهم می‌سازد.

صفحه نمایش یک پله بالاتر از A54 است و  پنل OLED بزرگ‌تر 6.6 اینچی برای تصاویری پر جنب و جوش و زوایای دید گسترده ارائه می‌دهد. طراحی نمایشگر حفره‌ای بوده و ناچ نیست. سیستم دوربین نسبت به A54 بدون تغییر باقی مانده و دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی است که نیازهای مختلف عکاسی را برآورده می‌کند. دوربین جلو 32 مگاپیکسل برای سلفی هم وجود دارد.

مشخصات کامل گوشی گلکسی A55 آشکار شد

A55 باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 25 واتی دارد. در سایر مشخصات باید به سیستم عامل اندروید 14  و رابط کاربری مبتنی بر One UI 6.1 اشاره کرد. سامسونگ امیدوار است نسل جدید گوشی گلکسی A آن با مشخصات بهتر و قیمت مناسب نظر علاقمندان را جلب سازد.

بنابراین انتظار رفته گوشی را شاهد باشیم که  ویژگی‌های قابل توجه به مخاطب خود ارائه کرده و رضایت بخش محسوب می‌شود. هر سال برند کره‌ای با معرفی محصولات خود توانسته محصولاتی ارائه دهد که می‌تواند با عملکرد بالا باشد. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا 11 مارس یا 21 اسفند منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند چیست.

پیش بینی شده بیشتر اطلاعات تایید شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا