گوشی موبایل

گوشی قدرتمند Poco F6 Pro در راه است

پوکو در سال 2024 با عرضه اخیر گوشی‌های هوشمند پوکو X6 و X6 Pro در حال گسترش محصولات خود است. اکنون، نشانه‌ها حاکی از افزوده شدن مدلی جدید به به سری Poco F6 این برند دارند.

گوشی F6 Pro با شماره مدل 23113RKC6G توسط NBTC تایلند (کمیسیون ملی پخش و ارتباطات از راه دور) تأیید شده است. این گواهی معمولاً نزدیک شدن به تاریخ عرضه را نشان می‌دهد. پس چه زمانی ممکن است وارد بازار شود؟ خوب، با توجه به اینکه گوشی هوشمند Poco F5 در ماه می گذشته عرضه شد، می‌توانیم انتظار یک بازه زمانی مشابه را برای F6 Pro داشته باشیم. علاوه بر این، دستگاه‌هایی که گواهی NBTC دریافت می‌کنند معمولاً در طی 1 تا 2 ماه وارد قفسه‌ها می‌شوند.

به عنوان مثال، هر دو گوشی پوکو X6 Pro و X6 به ترتیب در ماه‌های نوامبر و دسامبر گواهی NBTC را دریافت کردند و در ژانویه به طور رسمی معرفی شدند. با پیروی از این الگو، منطقی است که انتظار داشته باشیم پوکو F6 Pro اولین بار در آوریل یا می 2024 عرضه شود. جالب اینجاست که گمانه زنی‌ها حاکی از آن بوده که Poco F6 Pro ممکن است یک برند چینی Redmi K70 باشد. این بدان دلیل است که شماره مدل K70 – 23113RKC6C بسیار شبیه به F6 Pro است.

گوشی قدرتمند Poco F6 Pro در راه است

اگر تئوری تغییر نام تجاری درست باشد، پوکو F6 Pro دارای صفحه نمایش 6.65 اینچی OLED با وضوح 2K و نرخ تجدید 120 هرتز خواهد بود. این دستگاه می‌تواند از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 پشتیبانی کند.

از نظر دوربین، ممکن است شاهد نصب دوربین سه گانه در قسمت عقب باشیم که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS وجود دارد. احتمالاً یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی به آن ملحق خواهد شد. باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی انرژی دستگاه را پایدار خواهد گذاشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا