گوشی موبایل

این گوشی موتورولا جانشین سامسونگ S24 خواهد شد!

گفته می‌شود که موتورولا در حال آماده‌سازی یک پرچم‌دار جدید در سری Edge است، اما به نظر می‌رسد فاش شدن این خبر هیچ غافلگیری برای رونمایی رسمی باقی نمی‌گذارد. علاوه بر نگاهی اجمالی به طراحی آن، مشخصات فاش شده نشان می دهد که می تواند با گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ بکسل شود.

افراد حاضر در Android Headlines چیزی شبیه به رندرهای بازاریابی موتورولا اج 50 پرو آینده را فاش کرده اند، دستگاهی که احتمالاً به عنوان موتورولا اج پلاس (2024) وارد بازار ایالات متحده خواهد شد.

Motorola Edge Plus
اگر رندرهای محصول شایعه شده چیزی باشد، موتورولا حاضر نیست عنصر طراحی امضای خود را کنار بگذارد. مانند دو نسل گذشته گوشی‌های رده بالا در خانواده Edge، این شرکت که هنوز معرفی نشده است، دارای نمایه جانبی براق با نمایشگر خمیده چشمگیر خواهد بود.

به نظر می رسد سال 2024 سال آزمایش های طراحی بیشتر برای موتورولا باشد. به نظر می رسد سایه بنفش سطح چرم مصنوعی را ایجاد می کند که ظاهراً از رفتاری که اخیراً موتورولا برای برخی از تلفن های تاشو خود انجام داده است الهام گرفته شده است . سپس نوع مشکی آن را داریم که ظاهراً از روکش ماسه سنگی گوشی های قدیمی OnePlus الهام گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا