گوشی موبایل

جزئیات موتور ProVisual در دوربین گلکسی اس 24 اولترا مشخص شد

سامسونگ یک اینفوگرافیک منتشر کرده که جزئیات پیشرفت‌هایی را که با سیستم دوربین Quad Tele جدید گلکسی اس 24 اولترا و موتور ProVisual که آن را هدایت می‌کند به دست آمده است.

همه چیز با Nightography بهبود یافته شروع می‌شود. دوربین جدید با زوم 5 برابری اس 24 اولترا دارای زوم دو برابر بزرگ‌تر از سنسور و 60 درصد پیکسل‌های بزرگ‌تر در 1.4 میکرومتر نسبت به تصویرگر قدیمی 10x است. همچنین زاویه تثبیت گسترده‌تری دارد، یعنی OIS بهتر است. سپس در پشت صحنه، پردازنده سیگنال تصویر (ISP) مجهز به هوش مصنوعی جدید با زوم 5 برابری دارای واحد پردازش عصبی (NPU) 42 درصد سریع‌تر است و شاتر زوم 30 درصد سریع‌تر را ارائه می‌دهد.

سپس ویرایش جدید Generative بوده که از هوش مصنوعی قدرتمند گلکسی اس 24 اولترا برای صاف کردن، تغییر سایز، رنگ‌ و تکنیک‌های خارج از رنگ برای پر کردن شکاف‌ها استفاده می‌کند.

جزئیات موتور ProVisual در دوربین گلکسی اس 24 اولترا مشخص شد

Expert RAW اکنون یک حالت جدید 24 مگاپیکسلی را فعال می‌کند که تصاویر 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا را با تصاویر 12 مگاپیکسلی چند فریم ترکیب می‌کند. عکس‌های AI Fusion با وضوح 24 مگاپیکسلی دارای HDR هستند و می‌توان آن را تنها به صورت JPEG، تنها RAW یا هر دو صادر کرد.

در نهایت، اجازه دهید در مورد Enhance-X، ویرایشگر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ و ویژگی جدید Camera Shift صحبت کنیم. این به شما امکان می‌دهد زاویه و پرسپکتیو یک عکس را پس از گرفتن آن با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم کنید. اساساً به شما این امکان را می‌دهد که یک عکس را با زاویه کم، زاویه بیش از حد یا زاویه مستقیم برای تأکید بر آنچه در یک سوژه می‌خواهید بسازید.

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را معرفی و عرضه می‌کند. سری اس 24 سال جاری از راه رسیدند که دارای طراحی بهبودیافته و سخت افزار بهتر نسبت به نسل قبلند. این کمپانی سعی داشته نه تنها در بخش پردازنده و رم، بلکه دوربین را با ارتقا بزرگ همراه سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا