گوشی موبایل

پرچمدار بعدی شیائومی گران خواهد بود

پس از عرضه گوشی‌های هوشمند سری 14 شیائومی، اکنون انتظارات برای پرچمدار بعدی این شرکت، شیائومی 15 در حال افزایش است. اگرچه انتظار نمی‌رود تا اواخر سال 2024 معرفی شود، اما شایعات اولیه حاکی از تغییرات احتمالی برای این دستگاه بوده از جمله تغییرات احتمالی در بحث قیمت.

گزارش‌های اخیر از خبرساز مشهور چینی Digital Chat Station نشان می‌دهد که شیائومی 15 می‌تواند قیمتی بالاتر از مدل قبلی خود، Xiaomi 14 داشته باشد. شیائومی 14 در چین با قیمت پایه 3999 یوان ( 563 دلار) برای نسخه پایه 8 گیگابایتی/256 گیگابایتی عرضه شد. اگر این گزارش‌ها را در نظر بگیریم، می‌توان انتظار داشت که شیائومی 15 در چین بیش از 600 دلار قیمت داشته باشد.

پرچمدار بعدی شیائومی گران خواهد بود

در حالی که دلایل این افزایش قیمت احتمالی تایید نشده است، ممکن بوده این افزایش به دلیل اجزا و ویژگی‌های ارتقا یافته باشد. طبق شایعات، شیائومی 15 با جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه خواهد شد. کوالکام رسما تایید کرده که این تراشه شامل هسته‌های CPU سفارشی Oryon خواهد بود و انتظار می‌رود NPU بهبودیافته‌ای داشته باشد. در نتیجه، استفاده از این تراشه کوالکام ممکن است در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 4 فعلی، هزینه بیشتری را به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش اولد CSOT LTPO با رزولوشن 1.5K و حداکثر روشنایی چشمگیر است. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی در مورد ارتقاء ماژول دوربین و بهبود کارایی باتری وجود دارد. همه این ارتقاء می‌تواند به طور بالقوه قیمت گوشی را افزایش دهد. این فاش‌ها بینش‌های اولیه‌ای را در مورد انتظارات ما از شیائومی 15 ارائه می‌دهند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که اطلاعات مربوط به قیمت و مشخصات هنوز حدس و گمان است. برای دریافت تصویر واضح‌تر باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند شیائومی مورد اشاره چه برنامه‌ای دارد و آیا محصولی قابل توجه ارائه می‌دهد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا