گوشی موبایل

شیائومی بزودی سری Redmi K80 را معرفی می کند

ظاهرا شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند Redmi K80 است. همانطور که از نام آن پیداست، Redmi K80 جانشین سری K70 خواهد بود و اکنون، یک گزارش جدید نشان داده که این دستگاه می‌تواند به‌زودی در بازار خانگی این برند در چین عرضه شود.

این خبر از سوی اسمارت پیکاچو که اطلاعات را در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته بود، منتشر شد. این منبع ادعا کرد که کار روی سری Redmi K80 پیشرفت سریعی دارد. اسمارت پیکاچو همچنین اضافه کرد که غول فناوری چینی نیز استراتژی خود را با سری Redmi K80 تغییر می‌دهد. بر اساس گزارش‌ها، شیائومی اکنون تنها بر روی مدل پرچمدار تمرکز خواهد کرد و نه گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر.

به عبارت دیگر، Redmi K80e می‌تواند از سری K80 حذف شود. این بدان معناست که فقط مدل‌های پایه K80 و K80 Pro در چین معرفی می‌شوند، اگرچه، اطلاعات دهنده به مدل پیشرفته Pro در پست آنلاین اشاره نکرده است. نکته جالب توجه این بوده که اسمارت پیکاچو معتقد است که مدل “e” را می‌توان به طور کلی به خط تولید دیگری منتقل کرد که سری نوت است. اگر این درست باشد، ممکن است ردمی یک نسخه Redmi Note 14e را معرفی کند.

شیائومی بزودی سری Redmi K80 را معرفی می کند

متأسفانه، این همه اطلاعاتی بود که توسط خبرساز به اشتراک گذاشته شد. اما همین هفته گذشته گزارشی از یکی دیگر از افشاگران Weibo را پوشش دادیم که ادعا می‌کرد Redmi K80 و Redmi K80 Pro می‌توانند به پردازنده‌های نسل بعدی اسنپدراگون مجهز شوند. هنوز مشخص نیست که این تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است یا اسنپدراگون 8 نسل 4 زیرا انتظار می‌رود این گوشی‌های هوشمند در اواخر سال 2024 عرضه شوند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه ردمی و شیائومی چیست. آیا شاهد معرفی گوشی‌های قابل توجهی از این سری هستیم یا خیر. انتظار داریم بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا