گوشی موبایل

نسل بعدی پرچمداران سونی قوی تر از همیشه

سونی قرار است سری 2024 گوشی‌های هوشمند Xperia را اواخر سال جاری عرضه کند. ما انتظار داریم حداقل سه گوشی هوشمند در سال جاری معرفی شوند: Xperia 1 VI، Xperia 5 VI و Xperia 10 VI.

قبل از رونمایی، Sumahodigest گزارشی را به اشتراک گذاشته که پیکربندی رم این دستگاه‌ها را فاش می‌کند. طبق این گزارش، پرچمدار Xperia 1 VI در پیکربندی رم 12 و 16 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. Xperia 5 VI با حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد، در حالی که Xperia 10 VI با رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

جزئیات در مورد Xperia 5 VI و 10 VI کم است، با این حال، ما برخی از جزئیات را در مورد پرچمدار آینده، به ویژه در مورد دوربین‌های آن می‌دانیم. طبق گزارش قبلی، هر سه دوربین عقب Xperia 1 VI دارای سنسور Exmor T با وضوح 48 مگاپیکسلی هستند.

این همان سنسوری است که در دوربین اصلی Xperia 1 V یافت می‌شود. به‌طور دقیق، سنسور Exmor T یک سنسور دوربین 52 مگاپیکسلی است، با این حال، تصاویر به دلیل نسبت تصویر 4.3:3، با وضوح 48 مگاپیکسل هستند. سونی آن را سنسور انباشته می‌نامد زیرا این برند موفق شده است دیود نوری و ترانزیستور را جدا کرده و آنها را روی یکدیگر قرار دهد تا میزان نور جذب شده را بهبود بخشد و سطح نویز را کاهش دهد.

نسل بعدی پرچمداران سونی قوی تر از همیشه

گزارش شده است که لنز اصلی Xperia 1 VI دارای دیافراگم بزرگ f/1.4، زوم اپتیکال 2 برابر و فوکوس خودکار تشخیص دو فاز است. همچنین انتظار می‌رود که از فیلم‌برداری 1080p با لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر (EIS) پشتیبانی کند.

دوربین فوق عریض با فاصله کانونی 14 تا 18 میلی‌متر عرضه می‌شود و از فوکوس خودکار روی تراشه بهره می‌برد. در همین حال، گفته می‌شود که لنز تله فوتو زوم 6 برابری را ارائه می‌دهد، با این حال، شایان ذکر است که زوم 6 برابری احتمالاً از طریق برش سنسور به دست می‌آید، زیرا زوم اپتیکال بومی روی 3 برابر تنظیم شده است. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به پرتاب، جزئیات بیشتری ظاهر شود، بنابراین باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا