گوشی موبایل

وان پلاس نورد CE 4: قاتل گلکسی A55 بزودی از راه می رسد

گوشی وان پلاس نورد CE 3 5G سال گذشته با پردازنده Snapdragon 782G رونمایی شد. اکنون، شرکت چینی تولیدکننده گوشی از ورود وان پلاس نورد CE 4 جدید از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت تجارت الکترونیک آمازون خبر داده است.

این گوشی از ماه آینده به صورت رسمی عرضه خواهد شد. وان پلاس نورد CE 4 نیز مانند نسل قبلی خود از پردازنده کوالکام Snapdragon بهره می‌برد. دست کم در دو گزینه رنگی عرضه خواهد شد. این محصول وان پلاس دارای سیستم دوربین دوگانه در عقب است.

گوشی وان پلاس نورد CE 4 در تاریخ 1 آوریل رونمایی خواهد شد. میکروسایت‌های اختصاصی در وب‌سایت وان پلاس هند و آمازون هند، طراحی و مشخصات کلیدی این گوشی را پیش از رونمایی به تصویر می‌کشند. مشتریان علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار در مورد رونمایی، روی دکمه “به من اطلاع بده” در وب سایت‌ها کلیک کنند.

وان پلاس نورد CE 4 در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه می‌شود. رونمایی آن با تراشه 4 نانومتری کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 تایید شده است. نشان داده شده که این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه عقب به همراه فلاش LED است. به نظر می‌رسد که یک میکروفون و یک بلستر IR در فریم بالایی دارد.

وان پلاس نورد CE 4: قاتل گلکسی A55 بزودی از راه می رسد

 

طبق اطلاعات فاش شده، Nord CE 4 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED خواهد بود. گفته شده که در قسمت عقب دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و از دوربین سلفی 16 مگاپیکسل برخوردار است. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود وان پلاس چه گوشی را رونمایی خواهد کرد.

انتظار داریم با گوشی میان رده‌ای رو به رو باشیم که می‌تواند رقیب جدی برای گلکسی A55 تازه معرفی شده سامسونگ باشد. البته محصول سامسونگ بزودی عرضه خواهد شد و این مدل وان پلاس کمی دیرتر به فروش خواهد رسید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا