گوشی موبایل

گوشی پوکو C61 بزودی از راه می رسد

اوایل این هفته، پوکو گوشی هوشمند ایکس 6 نئو خود را در هند عرضه کرد. با این حال، به نظر رسیده که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه دیگری از سری C اقتصادی خود با گوشی پوکو C61 است.

این تلفن هوشمند اکنون در لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده Google Play رویت شده که اشاره‌ای به ورود قریب الوقوع دارد. لیست شماره مدل گوشی هوشمند را 2312BPC51H نشان داده و همچنین نام Poco C61 را تأیید می‌کند. با این حال، تقریباً تمام اطلاعات موجود از فهرست Google در حال حاضر است.

قبل از این، Poco C61 گواهی بلوتوث SIG را نیز دریافت کرده بود و با همان شماره مدل موجود در لیست Play Store در پایگاه داده گواهی BIS مشاهده شد. جالب اینجاست که دستگاه مدل خود را با Redmi A3 – 23129RN51H در تمام گواهی‌ها به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد Poco C61 احتمالاً یک ریبرند جدید خواهد بود.

گوشی پوکو C61 بزودی از راه می رسد

شیائومی ماه گذشته گوشی Redmi A3 را در بازار هند عرضه کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با پنل LCD ، وضوح HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است. در بخش سخت افزاری، چیپست مدیاتک Helio G36 را به همراه حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه eMMC 5.1 ارائه می‌کند.

از نظر نرم افزاری، شما MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می کنید. این گوشی دارای یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور ثانویه 0.08 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو است.

علاوه بر این، ردمی A3 مانند اکثر گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه، دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت MicroSD اختصاصی دارد. همچنین یک حسگر اثر انگشت جانبی و یک درگاه USB Type-C برای شارژ نیز تعبیه شد.

برای اتصال، پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.3 و GNSS را ارائه می‌دهد. نکته آخر اینکه باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 10 واتی هم شامل آن شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا