گوشی موبایل

گوشی شیائومی 14 لایت در راه است

اخیراً یک گوشی شیائومی با شماره مدل 24053PY09C توسط پایگاه MIIT چین تأیید شده است. شایعاتی مبنی بر اینکه دستگاه می‌تواند شیائومی سیوی 4 آینده باشد، شنیده شد.

همانطور که مشخص است، گوشی‌های Civi شیائومی برای بازار چین تایید شده‌اند. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که یک نسخه تغییر نام تجاری از دستگاه ممکن است با نام شیائومی 14 لایت راهی بازار هند شود.

دستگاه جدید با شماره مدل 24053PY09I در پایگاه داده BIS هند رویت شده است. شماره مدل مشابه گوشی 24053PY09C دارای گواهی CMIIT است که گمان می‌رود Civi 4 باشد. بنابراین، به نظر می‌رسد که نسخه ریبرند سیوی 4 برای بازار هند برنامه‌ریزی شود.

یادآور می‌شویم که نسخه بهینه‌شده شیائومی سیوی 2 با نام شیائومی 13 لایت در بازار جهانی عرضه شد. از این رو، این احتمال وجود دارد که نسخه ریبرند یا بهینه سازی شده سیوی 4 با نام تجاری Xiaomi 14 Lite در هند عرضه شود.

گوشی شیائومی 14 لایت در راه است

برای یادآوری، شیائومی گوشی Xiaomi 11 Lite NE 5G را در اکتبر 2021 راه‌اندازی کرد. با این حال، امسال یک گوشی هوشمند با نام تجاری “Lite” روانه بازار کرده است. در هر صورت، مدل‌های جانشین، مانند شیائومی 12 لایت و شیائومی 13 لایت، در بازارهای دیگر عرضه شدند، اما برای هند تدارک دیده نشد. در نهایت، این برند می‌تواند یک گوشی از سری 14 با برند Lite را به بازار هند بازگرداند.

تا آنجا که به مشخصات مربوط می‌شود، شیائومی Civi 4 دارای صفحه نمایش OLED لبه خمیده با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و دوربین سلفی دوگانه با فلاش LED خواهد بود. در عقب، انتظار می‌رود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری Lecia و پشتیبانی از OIS باشد. باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 90 واتی هم خواهد داشت.

اطلاعات بیشتری در دست نیست تا به آن اشاره کرد و انتظار داریم بزودی جزئیات بیشتری دردسترس قرار گیرد. شیائومی در تلاش بوده محصولی قاتل پرچمدار را بزودی معرفی کند که با برند دیگری هم می‌توان آن را خریداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا