گوشی موبایل

منتظر قابلیت ارتباط ماهواره ای در میکس فلیپ شیائومی نباشید

طبق گزارش‌های مختلف در گذشته، شیائومی در حال کار بر روی Mix Flip به عنوان رقیب گوشی‌های تاشوی فلیپ است. برخی از جزئیات کلیدی دستگاه پیشتر فاش شده  و این دستگاه اخیرا یعنی ژانویه امسال گواهی MIIT را دریافت کرده بود که نشان دهنده وجود قابلیت اتصال ماهواره‌ای است.

در حال حاضر خبرساز مطرح Digital Chat Station اطلاعات جدیدی در مورد Mix Flip روی Weibo به اشتراک گذاشته است. DCS می‌گوید که شیائومی در نهایت ارتباطات ماهواره‌ای را روی Mix Flip تعبیه نخواهد کرد. با این حال، گوشی تاشوی فلیپ دوربین تله فوتو و باتری بزرگ‌تری دارد.

خبرساز اطلاعات بیشتری مانند ظرفیت دقیق باتری را فاش نکرد. او پیشتر گفته بود که این دستگاه دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو با پشتیبانی از زوم 3 برابر خواهد بود. صفحه نمایش بیرونی و ماژول دوربین Mix Flip جذابیت ساده‌ای دارد. گفته شده صفحه نمایش داخلی دارای چروک نیست.

منتظر قابلیت ارتباط ماهواره ای در میکس فلیپ شیائومی نباشید

Mix Flip احتمالاً با Mix Fold 4 همراه خواهد بود. شیائومی و Honor در مقایسه با سامسونگ، OPPO، Vivo و Huawei که گوشی‌های تاشو و افقی را ارائه می‌دهند، تنها به تولید گوشی‌های تاشو فولد پرداختند. طبق گزارش DCS، گوشی Mix Fold 4 بسیار باریک و سبک خواهد بود. به نظر می‌رسد این مدل دارای یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی از جمله یک لنز پریسکوپ باشد.

شایعه شده که هر دو شیائومی Mix Flip و Mix Fold 4 از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می‌گیرند. شیائومی هنوز جزئیات رسمی در مورد وجود Mix Flip و Mix Fold 4 به اشتراک نگذاشته و باید منتظر ماند. این برند سعی دارد سال جاری گوشی‌های تاشو جذابی ارائه دهد که در بحث سخت افزاری بسیار توانمند هستند و رقیبی برای گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 خواهند شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در نیمه دوم سال جاری شاهد رونمایی آنها باشیم. احتمال به حقیقت رسیدن اطلاعات فاش شده زیاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا