گوشی موبایل

گوشی جدیدی از سری نوا هوآوی در راه است

هواوی به کار روی سری جدید نوا 12 ادامه می‌دهد. اکنون مدل نوا 12S رویت شده و انتظار می‌رود به‌زودی رونمایی شود. نوا 12S جدید همان مشخصات Nova 11 قبلی را خواهد داشت.

پایگاه داده IMEI نشان می‌دهد که نوا 12 اس یک نوا 11 است که با نام تجاری تغییر یافته عرضه خواهد شد.  سری Nova 12 هوآوی با طراحی شیک، چیپ با کارایی بالا و سیستم دوربین قدرتمند، هدف کاربرپسند بودن را دارد. هواوی با وجود همه موانع، از توسعه گوشی‌های هوشمند دست نمی‌کشد. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند در حال کار بر روی هواوی Nova 12S است. انتظار می‌رود این گوشی جدید دارای ویژگی‌های مشابه با نسل قبلی نوا 11 باشد.

Nova 12S دارای شماره مدل FOA-LX9 است. با این حال، توجه به این نکته ضروری بوده که این شماره مدل متعلق به Nova 11 است. اگر هواوی در حال ثبت نام Nova 12S با این شماره مدل بوده، نکاتی وجود دارد که باید بدانید. اولین مورد این است که Nova 12S مشخصاتی مشابه Nova 11 خواهد داشت.

گوشی جدیدی از سری نوا هوآوی در راه است

ممکن است هواوی تغییراتی در Nova 12S جدید ایجاد کرده باشد. متأسفانه، ما نمی‌دانیم که این تغییرات چیست. به طور کلی، باید مشخصاتی مشابه Nova 11 داشته باشد و با تغییرات جزئی عرضه شود.

هوآوی Nova 11 دارای چیپ Snapdragon 778G بود، همان چیپ در Nova 12S استفاده خواهد شد. اما این چیپ به دلیل محدودیت‌ها شامل مودم 5G نخواهد شد. احتمالاً همه از مشکلات هواوی با ایالات متحده می‌دانند. ما تاریخ عرضه Nova 12S را نمی‌دانیم، اما ظاهر شدن آن در پایگاه داده IMEI نشان دهنده این است که در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

هوآوی علاوه بر پرچمداران همیشگی، سری نوا داشته که میان رده‌های جذاب با طراحی متفاوت و مشخصات کلیدی ایده آل هستند. این مدل‌ها عمدتا با قیمت مناسبی در بازار عرضه شده و تنها به بازار چین اختصاص ندارند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا