گوشی موبایل

گوشی سونی Xperia I VI با نمایشگر بلند همراه نیست

گوشی‌های هوشمند اکسپریا سونی مدت‌هاست که جایگاه منحصر به فردی در اکوسیستم اندروید دارند. این دستگاه‌ها به طور مداوم دارای نسبت تصویر 21:9 بودند که برای علاقمندان سینما و کسانی که به صفحه نمایش بلندتر اهمیت می‌دادند بسیار عالی است. با این حال، شایعات پیرامون Xperia 1 VI نسل بعدی نشان دهنده انحراف چشمگیر از زبان طراحی جا افتاده سونی است.

به گفته افشاکننده Zackbuks در Weibo، به نظر می‌رسد سونی Xperia 1 VI از نظر ظاهری معمولی‌تر خواهد بود. به این معنا که شرکت ممکن است نسبت تصویر 21:9 را که برای مدت طولانی مورد علاقه خود بود، برای نسبت تصویر معمولی 19.5:9 کنار بگذارد.

در حالی که این تغییر ممکن بوده برخی از طرفداران را که نسبت تصویر بلندتر را ترجیح می‌دهند ناامید کند، می‌تواند یک حرکت استراتژیک از سوی سونی برای جذب مخاطبان گسترده‌تر باشد. نسبت 21:9 به یک جایگاه خاص پاسخ می‌دهد و تغییر می‌تواند به معنای هدف قرار دادن مخاطب بیشتر باشد.

گوشی سونی Xperia I VI با نمایشگر بلند همراه نیست

جدا از این، افشا همچنین می‌گوید که شرکت ممکن است وضوح صفحه نمایش را از 4K به 2K کاهش دهد. با این حال، ظاهراً طراحی کلی این گوشی شبیه به مدل قبلی خود است. در حالی که این تمام اطلاعات فاش شده در مورد Xperia I VI است، گزارش قبلی نشان داده که هر سه دوربین عقب Xperia 1 VI دارای سنسور Exmor T با وضوح 48 مگاپیکسلی هستند.

علاوه بر این، شایعه شده که سونی قصد دارد اولین فناوری امضای دیجیتال درون دوربینی را در نسل بعدی گوشی‌های Xperia خود قرار دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها را به‌صورت دیجیتالی مستقیماً در دوربین ثبت کنند و از صحت آن‌ها اطمینان حاصل کرده و از دستکاری آن‌ها جلوگیری کند.

در اوایل این هفته، یک گزارش همچنین سیستم رم احتمالی گوشی هوشمند را فاش کرد. طبق گزارش‌ها، Xperia I VI در پیکربندی رم 12 و 16 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. با این حال، جزئیات دقیق در مورد آینده سونی Xperia VI در حال حاضر کمیاب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا