گوشی موبایل

ردمی نوت 13 توربو با پردازنده پرچمدار از راه می رسد

طبق گزارش‌ها، ردمی در حال کار بر روی یک گوشی جدید از سری نو 13 برای بازار چین است. این برند تاکنون چندین گوشی از سری نوت 13 مانند Redmi Note 13 5G، Note 13 Pro 5G، Redmi Note 13 Pro+ 5G، Redmi Note 13R و Redmi Note 13R Pro را روانه بازار کرده است. حال به نظر رسیده ردمی نوت 13 توربو قدرتمندترین گوشی در این سری خواهد بود، زیرا گفته می‌شود که دارای چیپست اسنپدراگون 8اس نسل 3 است.

ردمی از Redmi Note 12 Turbo با چیپست Snapdragon 7+ Gen 2 در مارس 2023 رونمایی کرد. یک نسخه ریبرند از این گوشی با نام پوکو F5 در ماه می 2023 برای بازار جهانی معرفی شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که ردمی نوت 13 توربو آینده که یک گوشی انحصاری چین خواهد بود، به عنوان پوکو F6 مجدد در بازار جهانی عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود کوالکام اسنپدراگون 7+ نسل 3 را در 18 مارس در چین معرفی کند. همچنین انتظار داریم این برند در روزهای آینده از اسنپدراگون 8s نسل 3 که گفته شده نسخه ضعیف شده Snapdragon 8 Gen 3 است، رونمایی کند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که نوت 13 توربو ممکن است از Snapdragon 7+ Gen 3 قدرت گیرد زیرا نوت 12 توربو از Snapdragon 7+ Gen 2 استفاده می‌کند. با این حال، طبق اطلاعات افشا شده توسط خبرسازان، تراشه Snapdragon 8s Gen 3 به نوت 13 توربو قدرت خواهد بخشید. در دیگر گزارش آمده که ردمی نوت 13 توربو آوریل امسال عرضه می‌شود.

 ردمی نوت 13 توربو با پردازنده پرچمدار از راه می رسد

اکنون که گفته می‌شود نوت 13 توربو با اسنپدراگون 8s نسل 3 وارد بازار خواهد شد، پوکو F6 که نسخه ریبرند آن است، ممکن بوده دارای همان تراشه باشد. احتمالاً ممکن است در ماه آوریل یا می در بازار جهانی عرضه شود. در بازار چین، Redmi Note 13 Turbo رقیب دیگر گوشی‌های Snapdragon 8s Gen 3 مانند iQOO Z9 Turbo و Realme GT Neo 6 خواهد بود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ردمی محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا