گوشی موبایل

تاریخ رونمایی گوشی شیائومی CIVI 4 Pro مشخص شد

شیائومی تایید کرده است که گوشی هوشمند آینده‌ با نام شیائومی CIVI 4 Pro در تاریخ 21 مارس رونمایی می‌شود. این گوشی هوشمند دارای تراشه Snapdragon 8s Gen 3 است که به تازگی معرفی  شده است و نسخه‌ای از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 است که برای سال 2024 در نظر گرفته شد.

قبل از معرفی، رندرهای رسمی CIVI 4 Pro منتشر شده که گزینه‌های رنگی آن را آشکار می‌کند. طبق پست اخیر شیائومی در ویبو، CIVI 4 Pro در سه رنگ سبز بهار، صورتی ملایم و آبی بریز عرضه خواهد شد. یک ویدیوی تیزر همچنین نشان می‌دهد که این گوشی در رنگ مشکی نیز در دسترس خواهد بود.

از میان تمام گزینه‌های رنگی، سبز اسپرینگ فیلد سبز برجسته‌ترین رنگ در خط تولید خواهد بود، که دارای عقب براق است که به لطف فرآیند جدید «تذهیب رنگارنگ»، رنگ‌ها و الگوهای طبیعی بهاری مانند آب جاری را ایجاد می‌کند. گزینه رنگ سبز Spring Field همچنین دارای عقب بافتی است که احتمالاً از چرم گیاهی ساخته می‌شود.

تاریخ رونمایی گوشی شیائومی CIVI 4 Pro مشخص شد

به غیر از آن، ویدیوی تیزر نشان می‌دهد که CIVI Pro 4 دارای یک دوربین بیضی شکل در وسط بالا نمایشگر خواهد بود. به نظر می‌رسد که حتی حاشیه‌ها و لبه‌های صاف نیز دارد. مشخص می‌شود که سیستم دوربین دارای لوگو لایکا است، که معمولاً به این معنی بوده که دوربین ها توسط لایکا بهینه شدند.

به غیر از آن، CIVI 4 Pro دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی 2400×1080 پیکسل اولد با نرخ نو سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. همانطور که در بالا ذکر شد، این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 است که حداکثر فرکانس آن 3.0 گیگاهرتز است. انتظار می‌رود جزئیات بیشتری را طی ساعات آینده بدست آوریم.

شیائومی در نظر دارد این مدل را راهی بازار چین کند و احتمالا در بازار جهانی با نام شیائومی 14 لایت به فروش برسد. سال گذشته نسخه لایتی ارائه نشد و باید انتظار داشت امسال محقق شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا