گوشی موبایل

صفحه پشتیبانی گوشی Galaxy F55 سامسونگ فعال شد

شایعه شده که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید سری گلکسی F است. این شرکت قرار بوده به‌زودی از مدل گلکسی F55 رونمایی کند که آخرین اطلاعات حاکی از عرضه قریب الوقوع آن در بازارهای هند و بنگلادش دارد.

گلکسی F55 آینده غول فناوری کره جنوبی در صفحه پشتیبانی رسمی در این دو منطقه مشاهده شد. این گوشی دارای شماره مدل SM-E556B/DS بود. در حالی که هیچ جزئیات دقیق‌تری مانند مشخصات و ویژگی‌ها در صفحه پشتیبانی فاش نشده است، لیست وب سایت اشاره می‌کند که عرضه Galaxy F55 5G نزدیک است. در ژانویه 2024، این دستگاه در گواهی BIS مشاهده شد و گواهی WiFi را نیز دریافت کرد.

برای کسانی که اطلاع ندارند، دستگاه جدید جانشین مدل گلکسی F54 شده که در اواسط سال 2023 عرضه شد. بنابراین، گلکسی F55 همچنین می‌تواند بازه زمانی عرضه در ژوئن 2024 را ببیند. F54 سال گذشته مجهز به Exynos 1380 بود، اما F55 احتمالاً سخت افزار جدیدتری مانند پردازنده Exynos 1480 ارائه می‌دهد. برای یادآوری، گلکسی F54 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED است که وضوح FHD+، محافظ گوریلا گلس 5 و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد.

صفحه پشتیبانی گوشی Galaxy F55 سامسونگ فعال شد

در بخش سخت افزاری، یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپرساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که از شارژ سریع سیمی 25 واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. در قسمت عقب یک دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی وجود دارد، در حالی که در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شد. سیستم دوربین و نمایشگر احتمالاً تغییرات عمده‌ای را مشاهده نخواهند کرد، اما برخی از مشخصات داخلی ممکن است شاهد ارتقاء باشند.

به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک پیش بینی بوده، بنابراین برای بروزرسانی بیشتر با ما همراه باشید. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند کره‌ای چیست و چگونه محصولی را معرفی و عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا